Havana en zijn onvolledigheid

Pagina: 1
Acties:

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-12 20:18
In dit volgende Topic : [topic=98913/1/25]

Wil ik graag wat vragen over ADSL , Havana wijst mij erop dat het niet wordt gewaardeerd dus ok dat accepteer ik .

Maar als hij dat begint te zeuren dat ik mij eigen Topics omhoog kick dan vraag ik mij toch af waar hij dit vandaan haalt .

Als hij alles netjes had nagekeken dan had hij gezien dat ik die topic niet heb geopend . Ik heb gewoon Netjes de search gebruikt om info te krijgen over adsl in purmerend .

En als hij dan zo nodig een slotje moet geven dan wil ik voortaan graag dat hij alles even nakijkt .

Ik heb in het verleden ook nog nooit mijn eigen topics omhoog gekicked , en als ik dat al gedaan zou hebben dat heb ik gewoon gereageerd op wat een ander heeft geschreven .

Dus havana graag een reactie !!!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op woensdag 19 september 2001 17:33 schreef havana het volgende:
havana is met een kleine letter :)
>:) :P :7 :).

• KunDun
Ok ik heb dit bericht gewijzigd was ook kinderachtig , maar ik snapte het slotje wel alleen vond ik dat hij nogal onvolledig was en dat hij me van iets beschuldigde dat ik helemaal niet had gedaan , en daar zou ik wel een sorry voor willen horen !

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op woensdag 19 september 2001 17:39 schreef KunDun het volgende:
<Hij verdient ook geen Hoofdletter :r>
*kuch* als tip zou ik je nog ff snel meegeven om die reactie heeeel snel te editen. Dit is gewoon een regelrechte flame, schijnbaar zit je *iets* nogal dwars maar blijf (probeer) iig. wel netjes te blijven :7. Op deze manier kom je ook nergens.... |:(.
Dus havana graag een reactie !!!
:X :X ----> ^^^^ :).

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 17:39 schreef KunDun het volgende:
Hij verdient ook geen Hoofdletter :r
domme reactie

jij schopt een topic van een halfjaar oud omhoog met de ervaringen van anderen, als iedereen dat zou gaan doen voor zijn/haar woonplaats zouden er honderden van die topics per dag komen, en dat lijkt me niet de bedoeling.

Verder is de snelheid afhankelijk van kwaliteit van de kabels, afstand tot centrale ed.

• KunDun
Ik heb net de search eens gebruikt en op gebruikersnaam "havana" gezocht , als slotjes geven ooit nog eens een olypische sport wordt dan halen we zeker een medaille ;)

En ik kom er nu ook achter dat hij duidelijk met twee maten meet , dit topic [topic=232186/1/25]
vreemd :(

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 18:28 schreef KunDun het volgende:
Ik heb net de search eens gebruikt en op gebruikersnaam "havana" gezocht , als slotjes geven ooit nog eens een olypische sport wordt dan halen we zeker een medaille ;)

En ik kom er nu ook achter dat hij duidelijk met twee maten meet , dit topic [topic=232186/1/25]
Dat is een topic van twee jaar oud, toen er nog geen 31.000 ursers waren, maar de policy van nu is dat dat soort vragen ongewenst zijn.

• KunDun
Op woensdag 19 september 2001 18:52 schreef MREn het volgende:

[..]

Dat is een topic van twee jaar oud, toen er nog geen 31.000 ursers waren, maar de policy van nu is dat dat soort vragen ongewenst zijn.
Dat snap ik ook wel , en ik begrijp het slotje die is terecht . maar hij beschuldigd me van iets dan ik niet heb gedaan .

En als hij zelf iets wil weten kan het wel , en als een ander precies hetzelfde vraagt geeft hij een slotje .

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 18:55 schreef KunDun het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel , en ik begrijp het slotje die is terecht . maar hij beschuldigd me van iets dan ik niet heb gedaan .

En als hij zelf iets wil weten kan het wel , en als een ander precies hetzelfde vraagt geeft hij een slotje .
Hij beschuldigd je nergens van hoor, azn punt is dat een vrij zinloos in om met zo'n vraag een topic omhoog te rossen, maakt niet uit of het nou jou topic is of van een ander.

• KunDun
Hij schreef letterlijk "Tevens verzoek ik je op te houden met het 'omhoog' schoppen van je berichten" Het woordje "je"
impliceerd dat het mijn bericht was dat ik na een lange tijd weer omhoog schop , dit klopt dus niet .

En het is natuurlijk wel kwalijk dat hij topics sluit die nagenoeg identiek aan die van hem zijn .

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 18:28 schreef KunDun het volgende:
Jij beseft zeker niet helemaal wat havana voor dit forum betekend heeft en nog steeds betekent?
Dat je van de laatste tijd alleen maar slotjes ziet is logisch. Hij heeft momenteel weinig tijd, dus modereert hij nog wel vrij veel, maar post hij voor zichzelf niet veel.
Niet zo'n lekker opmerking dit.
Dat topic ging over kabel in Gouda, dat aangevuld werd met nuttige info.
Jouw topic ging over ADSL in Purmerend en het werd niet met nuttige info omhooggeschopt. Als je de FAQ had gelezen (waar havana keurig naar verwijst), dan had je gezien dat er dingen bekend zijn over in hoeverre de kwaliteit wisselt per regio, de schop was dus totaal niet gerechtvaardigd. Dus sloot havana hem.

Over dat andere topic: dat een moderator coulant is in een bepaald topic, schept geen precedenten.
Nou was dat hier niet het geval, maar dan weet je dat in ieder geval.
Ik laat ook regelmatig topics openen die officieel niet zouden kunnen, maar soms en met mate best wel eens kunnen.
Daar kun je dus geen "rechten" aan afleiden.

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 19:02 schreef KunDun het volgende:
Hij schreef letterlijk "Tevens verzoek ik je op te houden met het 'omhoog' schoppen van je berichten" Het woordje "je"
impliceerd dat het mijn bericht was dat ik na een lange tijd weer omhoog schop , dit klopt dus niet .
oke, klein tikfoutje, nobody's perfect.
En het is natuurlijk wel kwalijk dat hij topics sluit die nagenoeg identiek aan die van hem zijn .
zoals gezegd: die topic is 2 jaar oud!

• KunDun
Ik had het er niet over dat hij mijn Topic sloot nogmaals , dat begreep ik , maar hij sluit dit topic [topic=232186/1/25] en die topics zijn bijna identiek .

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 19:08 schreef KunDun het volgende:
Ik had het er niet over dat hij mijn Topic sloot nogmaals , dat begreep ik , maar hij sluit dit topic [topic=232186/1/25] en die topics zijn bijna identiek .
In mijn vorige reply geef ik aan waarom ze niet identiek zijn en ook waarom dat toch niets uit zou maken.
Daarnaast had havana hem zelf wel dichtgedaan, maar is er later nog een keer naar gekeken en is hij weer heropend.

• KunDun
Op woensdag 19 september 2001 19:05 schreef johnny appleseed het volgende:

Jij beseft zeker niet helemaal wat havana voor dit forum betekend heeft en nog steeds betekent?
Dat je van de laatste tijd alleen maar slotjes ziet is logisch. Hij heeft momenteel weinig tijd, dus modereert hij nog wel vrij veel, maar post hij voor zichzelf niet veel.
Niet zo'n lekker opmerking dit.
Dit was een normale constatering , en hij zal best veel voor dit forum betekenen , maar je moet altijd kritisch blijven , ik geloof best dat het een hele toffe peer is die havana dat heb ik nooit ontkend . maar er moet ruimte voor discussie blijven .

Dus als jij tegen mij zegt dat ik niet begijp hoeveel hij voor dit forum betekent is dat niet erg relevant .

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 19:15 schreef KunDun het volgende:
Dit was een normale constatering , en hij zal best veel voor dit forum betekenen , maar je moet altijd kritisch blijven , ik geloof best dat het een hele toffe peer is die havana dat heb ik nooit ontkend . maar er moet ruimte voor discussie blijven .
Die ruimte is er.
Maar als jij uit bepaalde feiten een ongeldige en onbeargumenteerde conclusie trek voel ik me genoodzaakt een en ander recht te zetten.
Ik gaf ook aan, waarom je niks aan aantal slotjes kan afleiden, maar daar ga je nou net niet op in.
Hoeft ook niet hoor, als je snapt dat je voorbarig was met je conclusie is mijn doel bereikt :)
Dus als jij tegen mij zegt dat ik niet begijp hoeveel hij voor dit forum betekent is dat niet erg relevant .
Toch wel, je insinueert dat hij door te veel slotjes iets schadelijks en slechts doet.
Maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoelde.

Verwijderd

havana rules gewoon :+
zow mijn zegje is gedaan :+

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 23:29 schreef mafiasven het volgende:
havana rules gewoon :+
zow mijn zegje is gedaan :+
Wel wat aan de late kant he? >:) :+

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 23:30 schreef MREn het volgende:

[..]

Wel wat aan de late kant he? >:) :+