Toon posts:

Neovo F15 - ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Specs: http://www.agneovo.nl/specs/htdocs/f15_spec.htm

Het lijkt me een geweldig ding. 100 Piek duurder dan Iiyama maar daar krijg je dan ook meer voor terug (glasplaat, 50-85 Hz bereik). Alleen jammer dat het geen DVI heeft maar dat maakt toch niet zoveel uit?
Het 17" model valt helaas buiten mijn budget :( dus ik hoef niet te horen dat wel heeft en verder nog mooier is.

Heeft iemand al ervaringen met dit ding?

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
aangezien ik geen merken mag noemen die nog mooier zijn... welke merken heb je zoal al bekeken?

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Topicstarter
Iiyama, LG, Samsung, Lite-on.
Nec 1700M+ is helaas niet meer leverbaar en ook nogal duur.

• P5ycho
  • Nu online
EIZO al bekeken?

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• MnM
  • Laatst online: 21-08 10:24

MnM

ik sluit me bij Sovereign aan !

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 12:33

vanderwal

mathafackuh!!!

Ik werk dus in een computer speciaal waar we dus neovo verkopen maar moet zeggen die neovo met die glasplaat ziet er echt super uit, en ik heb eigelijk nog geen schermen meegemaakt die deze overtreffen het is echt een helderbeeld
en deze hebben we tot nu toe het meest verkocht
en we hebben verschillende schermen staan

lite-on is ook mooi en zeker voor de prijs ctx ook en iiyama is opzich ook wel leuk lg ziet er ook leuk uit
maar kwa design heb ik iig nog geen betere gezien.

maar ja doe maar wat je zelf het mooist vind he :)

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

Verwijderd

Topicstarter
Het design is van ondergeschikt belang. Ik neem een LCD niet om te patsen maar omdat ik van een scherp beeld hou en er af en toe een nachtje achter wil doorhalen zonder vermoeide ogen te krijgen. Die glasplaat ervoor is wel een pluspunt vanwege de verminderde reflectie can zijlicht.

De LG valt helaas af want die is 500,- duurder en dat heb ik er niet voor over als het niet eens in een hogere resolutie kan.

Eizo heb ik nog niet kunnen bekijken maar die heeft wel voor 2120,- eentje die in 1280x1024 draait en DVI heeft. Wel 16" dus misschien wat klein voor 1280x1024?
Is er voor dat bedrag niet een 17"te krijgen? NEC 1700M+ is dus niet leverbaar en geen DVI.
(Dat de F15 geen DVI heeft kan ik nog wel mee leven omdat die maar 1200,- kost.)

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

misschien heel raar en word ik nu gelijk aangevallen ;)

ik heb zelf een DELL m990.. ik ben er ERG tevreden over..helaas kon het beeld nog wel wat platter en minder spiegelend..maar verder geen prbleem (btw deze monitor is 19" ) hij draait nu bij mij op 1280x1024

maar verwacht dan niet dat je er heeel lang achter kunt zitten..anders moet je toch zeker wel een 21" hebben.. ps.. ik cind zon flatscreen zuigen... omdat het de kleuren verpest, ikvind het vreslijk irritant beeld.. (door de vertragingen die je ziet bij animaties)

ik vind het reuze dingen in winkels en op kantoren met voor tuis gebruik? neej..dat hoeft voor mij niet ik meot toh echt een normale beeldkanon hebben staan.

PS ik zag laatst zelf een verdomd mooie flatscreen staan van DELL ook toevallig.. hij had ok een glzen plaat en die vnd ik best wel mooi (het beeld dan)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Topicstarter
Net bij de Vobis gaan kijken en die F15 heeft dus helemaal geen glasplaat ervoor. :'(

Waar zijn die DELL TFT's te krijgen? Ik zit hier in Groningen...

• Sovereign
  • Laatst online: 27-06 19:01
De LG valt helaas af want die is 500,- duurder en dat heb ik er niet voor over als het niet eens in een hogere resolutie kan.
Voor dat extra meer geld (wat voor budget heb je te besteden?) heb je wel een beter beeld. 15" TFTs zijn niet allemaal gelijk (contrast, helderheid, kleur, etc.), en specs zeggen veelal ook niet alles. Ik heb immers zelf meerdere TFTs onder ogen gehad.

• alsoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-07 10:54
Ik heb sinds gisteren een Neovo S-15V. in windows zelf geeft hij een perfect beeld maar als ik een spel speel dan is het beeld troebel, ook b.v. bij het opstarten van de computer als je het Windows scherm/logo ziet
LCD is aangesloten aan een GF2 Ultra

Is er wat mis met mijn LCD scherm of hoort dit?
Ik heb het scherm op div. computers geprobeerd met div. video kaarten met het zelfde resultaat.

alvast bedankt

Corsair 1000D / Intel I9 10900KF @5300 / 32 GB DDR4-3200 / Asus RTX 2070 Super DUAL OC / Corsair CMPSU-1000HX

• Sovereign
  • Laatst online: 27-06 19:01
Voor een goed beeld moet je altijd spelen in de aanbevolen resolutie, dat het beeld wazig is komt omdat je beneden de 1024x768 zit.

Verwijderd

Op zondag 30 september 2001 00:58 schreef alsoft het volgende:
Ik heb sinds gisteren een Neovo S-15V. in windows zelf geeft hij een perfect beeld maar als ik een spel speel dan is het beeld troebel, ook b.v. bij het opstarten van de computer als je het Windows scherm/logo ziet
LCD is aangesloten aan een GF2 Ultra

Is er wat mis met mijn LCD scherm of hoort dit?
Ik heb het scherm op div. computers geprobeerd met div. video kaarten met het zelfde resultaat.

Speel wel op de aanbevolen resolutie.

alvast bedankt
Da's klote man. Ik wou misschien ook nog een Neovo 17" TFT kopen, maar als je daar dus absoluut niet op kunt gamen, hoef ik het dus niet :(

Verwijderd

Is net zoals hierboven al gezegd.

Een LCD monitor heeft een native resolution. Boven deze resolutie kan de monitor niet en als je een kleinere resolutie gebruikt dan wordt het beeld heel wazig.

Als je een 15" hebt en je speelt je spellen in 1024x768 dan is er geen probleem want dat is zijn native resolution. Speel je ze echter in 800x600 dan is het natuurlijk wat minder.

Normaal gezien kan je dit oplossen door je LCD in te stellen zodat hij bij de desbetreffende resolutie de overeenkomende schermgrote gebruikt.

Dit heeft als effect dat je natuurlijk zwarte banden rond je beeld hebt maar je beeld blijft dan wel even scherp.

• alsoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-07 10:54
Ik heb het gevonden, ik heb nu een ook een goed beeld bij spellen en het opstarten van Windows.Links onder de power knop zit een toets AUTOMATIC ADJUSTMENT dat doet wonderen
|:( makkelijk he een handlijding :Z

Ik ga mischien ook nog voor die 17inch NEOVO
Iemand daar nog ervaring mee?

Thanxs

Corsair 1000D / Intel I9 10900KF @5300 / 32 GB DDR4-3200 / Asus RTX 2070 Super DUAL OC / Corsair CMPSU-1000HX

Pagina: 1