volgens mij gewoon als ; kijk dit is een leuk kado voor iemand, dus kopen dat ding. Ik zie nergens dat je wel iets krijgt. dat staat er dus ook niet, alleen dat het een idee voor een kado is.ViezeVis schreef op zondag 21 december 2025 @ 18:31:
Hi,
Weet iemand wat dit precies betekent in de pricewatch? "Tijdelijk met extra cadeau bij MediaMarkt!"
[Afbeelding]
Op de productpagina van MM zie ik niks, behalve 'Cadeau idee'. Het lijkt wel alsof je er iets bij krijgt maar er staat niet wat.
[Afbeelding]
De beschrijving van de PW zegtJan-tweak schreef op zondag 21 december 2025 @ 18:48:
[...]
volgens mij gewoon als ; kijk dit is een leuk kado voor iemand, dus kopen dat ding. Ik zie nergens dat je wel iets krijgt. dat staat er dus ook niet, alleen dat het een idee voor een kado is..
"Tijdelijk met extra cadeau"
Interpreteer jij dat als: "Leuk cadeau voor iemand"?.
Nee hij interpreteert wat bij de Mediamarkt staat als "Leuk cadeau voor iemand". Dat in de PW het fout staat is dan duidelijk.ViezeVis schreef op zondag 21 december 2025 @ 18:56:
[...]
De beschrijving van de PW zegt
Aah ja, ik dacht al. Thnx, my bad!Sissors schreef op zondag 21 december 2025 @ 18:59:
[...]
Nee hij interpreteert wat bij de Mediamarkt staat als "Leuk cadeau voor iemand". Dat in de PW het fout staat is dan duidelijk.
Nee lijkt meer een categorie te zijn op website Mediamarkt. Je selecteert trouwens totaal ander model in PW als op website Mediamarkt? Wellicht zit daar het verschil?ViezeVis schreef op zondag 21 december 2025 @ 18:56:
[...]
Dat was een test, de SE heeft het ook:pordkert schreef op zondag 21 december 2025 @ 19:02:
[...]
Nee lijkt meer een categorie te zijn op website Mediamarkt. Je selecteert trouwens totaal ander model in PW als op website Mediamarkt? Wellicht zit daar het verschil?
uitvoering: Apple Watch SE 3, 40mm, GPS, Sportbandje S/M, Goud (Beige)
De Ultra 3 niet:
uitvoering: Apple Watch Ultra 3, Ocean-bandje, Zwart (Zwart)
Ik vermoed dat het cadeau een hogere inruilprijs is dan normaal.
En je kan ook een bestelling starten en kijken wat er gebeurd. Zolang je niet op de bevestiging voor kopen drukt kan er niets gebeuren.
En je kan ook een bestelling starten en kijken wat er gebeurd. Zolang je niet op de bevestiging voor kopen drukt kan er niets gebeuren.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Dit lijkt inderdaad een foute of verouderde vermelding in de pricewatch. Ik heb het even gecheckt bij MM, en je krijgt géén extra cadeau in je winkelwagen. In de pricewatch staat 'tijdelijk met extra cadeau', dus de actie zal wel verlopen zijn. Maak even een melding ('Onjuiste informatie melden'), dan kijkt een admin ernaar.
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Reeds gemeld zie ik, dus dan komt 't vast goedOf-Aaargh schreef op zondag 21 december 2025 @ 19:24:
Dit lijkt inderdaad een foute of verouderde vermelding in de pricewatch. Ik heb het even gecheckt bij MM, en je krijgt géén extra cadeau in je winkelwagen. In de pricewatch staat 'tijdelijk met extra cadeau', dus de actie zal wel verlopen zijn. Maak even een melding ('Onjuiste informatie melden'), dan kijkt een admin ernaar.
@ViezeVis Dat vroeg ik mij enige tijd geleden ook af en ik heb gevraagd aan mijn Sales Support collega’s om contact met MM op te nemen. Dat is ook gedaan, maar wat er daarna is gebeurd, kan ik niet zien. Ik heb intern even een pingeltje uitgezet met de vraag om er een update is.
sorry, ik keek alleen op de site van MM, en niet op Tweakers PW, en ja, daar zie ik het ook staan, alleen daar heb je dus niets aan, want tweakers kan van alles op hun site zetten, wat telt is wat er op de site van de aanbieder, in dit geval MM staat. Dat is ook zo bv bij een verkeerde prijs.ViezeVis schreef op zondag 21 december 2025 @ 18:56:
[...]
Ik denk ook, wat hier ook al werd aangegeven mogelijk een verouderde info vanuit tweakers, of zij hebben zich ook in de luren laten leggen door dat zinnetje bij MM.
Voor zover ik weet: voor dat tekstslot worden betaald door winkels, en ze leveren de tekst zelf aan.Jan-tweak schreef op zondag 21 december 2025 @ 23:01:
[...]
sorry, ik keek alleen op de site van MM, en niet op Tweakers PW, en ja, daar zie ik het ook staan, alleen daar heb je dus niets aan, want tweakers kan van alles op hun site zetten, wat telt is wat er op de site van de aanbieder, in dit geval MM staat. Dat is ook zo bv bij een verkeerde prijs.
Ik denk ook, wat hier ook al werd aangegeven mogelijk een verouderde info vanuit tweakers, of zij hebben zich ook in de luren laten leggen door dat zinnetje bij MM.
Zie ACM in "Voor 23:59 uur besteld, morgen gratis in huis!"
[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 21-12-2025 23:18 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Pagina: 1