Goedemiddag allemaal,
Heb een vraag over upgraden van mijn videokaart.
Sinds kort ben ik weer begonnen met gamen op mijn oude pc en wil dus mijn videokaart upgraden naar wat nieuwers. Ik speel sinds kort dus minecraft en wil in toekomst meer indie games gaan spelen op mijn pc.
Specs van mijn pc:
CPU : Amd ryzen 7 3700x
Moederbord : Asus Prime X570 Pro
Intern geheugen : 64GB ddr4 corsair
Voeding : Seasonic Prime GX-750 ( 750 watt)
Videokaart : Nvidia GTX 970
Beeldscherm : 1440P 180 HZ scherm van LG
Nu lees ik overal dat de nieuwe 9070XT van amd een goede videokaart is voor deze resolutie, en mijn vraag is Kan deze in mijn systeem? Of gaat dat een probleem vormen met mijn voeding of cpu? Ga uiteindelijk wel sparen voor een nieuwe PC maar hoop een periode te kunnen overbruggen met een andere videokaart erin die ik dan kan meeneem naar mijn nieuwe pc,
Alvast bedankt voor reacties,
Heb een vraag over upgraden van mijn videokaart.
Sinds kort ben ik weer begonnen met gamen op mijn oude pc en wil dus mijn videokaart upgraden naar wat nieuwers. Ik speel sinds kort dus minecraft en wil in toekomst meer indie games gaan spelen op mijn pc.
Specs van mijn pc:
CPU : Amd ryzen 7 3700x
Moederbord : Asus Prime X570 Pro
Intern geheugen : 64GB ddr4 corsair
Voeding : Seasonic Prime GX-750 ( 750 watt)
Videokaart : Nvidia GTX 970
Beeldscherm : 1440P 180 HZ scherm van LG
Nu lees ik overal dat de nieuwe 9070XT van amd een goede videokaart is voor deze resolutie, en mijn vraag is Kan deze in mijn systeem? Of gaat dat een probleem vormen met mijn voeding of cpu? Ga uiteindelijk wel sparen voor een nieuwe PC maar hoop een periode te kunnen overbruggen met een andere videokaart erin die ik dan kan meeneem naar mijn nieuwe pc,
Alvast bedankt voor reacties,