Niet meer werkend product in top 5 Robotstofzuigers

Pagina: 1
Acties:

• Bolukan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:47
Hi

Op nummer 5 adviseren jullie de Neato Robotics Botvac D7 Connected. Dit model werkt niet meer - persoonlijke ervaring - de essentiele ondersteuning is gestopt. Daarom niet correct om deze nog te tonen.

categorie: Robotstofzuigers

Groeten

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:05

Roozzz

Plus ultra

Bolukan schreef op zondag 21 december 2025 @ 13:25:
Hi

Op nummer 5 adviseren jullie de Neato Robotics Botvac D7 Connected. Dit model werkt niet meer - persoonlijke ervaring - de essentiele ondersteuning is gestopt. Daarom niet correct om deze nog te tonen.

categorie: Robotstofzuigers

Groeten
Ik begrijp spontaan waarom hij het van de een op de andere dag niet meer doet. Fuuuu :(

If you can see, look. If you can look, observe

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:28

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat overzicht wordt gemaakt op basis van, onder andere, gebruikersreviews. Jullie hebben blijkbaar allebei persoonlijke ervaring met het apparaat. Voel je vrij om een (korte) passende review achter te laten.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:28

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Omdat deze pagina voor zover ik weet verder niet beheerd wordt door de reactie gooi ik dit topic nog even over de schutting, mogelijk dat de collega's daar nog knoppen hebben om aan te draaien.

Geachte redactie => Pricewatch

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Bolukan
nieuws: Clouddiensten van Neato-robotstofzuigers gaan eerder offline dan beloofd

Ter aanvulling. Jullie zetten ook bedrijven uit die failliet gaan. Dit product is obsolate, uitv verkoop, misschien bestaat dat knopje.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Bolukan Die volgorde is gebaseerd op populairiteit, wat heel grof gezegd een score is op basis van kliks en andere activitei, die minder ‘punten’ oplevert naar mate de actualiteit afnemt. Dat zal waarschijnlijk hier ook het geval zijn.

Een andere vraag is, wat te doen met producten die niet meer werken door het stoppen van services, al dan niet gedeeltelijk. Ik ga morgen eens kijken wat we het beste kunnen doen, waarbij ik mij vooral zal richten op de functionaliteit, van een baksteen tot nog volledig lokaal bedienbaar via een app. Ik kom er dus nog op terug!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Bolukan We hebben intern (dus niet voor gebruikers instelbaar) een optie gemaakt :

Huidige (cloud)functionaliteit:
  • Cloud offline, handmatige bediening
  • Cloud offline, totaal geen functionaliteit
In het geval van de Neato stofzuigers, is bij deze de eerste optie aangevinkt. Op uitvoering: Neato Robotics Botvac D7 Connected kan je het resultaat zien, op basis van de aangevinkte optie, krijg je een tekst met extra uitleg eronder.

De tweede optie wordt (nog) niet gebruikt, in die gevallen zullen we ook de prijzen offline halen, mochten die nog prijzen hebben. De Neato robotstofzuigers hebben in ieder geval nog basisfunctionaliteit, via bediening op het apparaat zelf. De waarschuwing in de specstabel zou genoeg moeten zijn voor een potentiële koper die graag > 600 euro wilt stukslaan op een robotstofzuiger. En anders is er ook nog een stukje verantwoordelijkheid van de uiteindelijke verkopende partij als die met clouddiensten schemert die niet meer bestaan :)

• Bolukan
Mooi dat jullie deze aanpassing hebben gedaan.
Voor mij is het verlies van de kaart en dat ie dus de hele verdieping afzoekt niet werkbaar, maar nu kan ieder het zelf beoordelen.
Pagina: 1