nieuwe berichten indicator hangt op fout na uit- en inlog

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Van de week werd ik ineens uit het niets uitgelogd terwijl ik GKMT aan het lezen was, paar klikjes later weer ingelogd. Toen straks merkte ik dat een aantal openstaande tabs met HK-topics (die nogal actief zijn) geen nieuwe berichten aangaven, onderaan die tabs trof ik een foutmelding aan (zie screenshot), na F5 opgelost.

Geen idee of dit een bug is, of dat de nieuwe berichten notificatie geen code heeft om een situatie als dit af te vangen en na opnieuw ingelogd te zijn automatisch weer zijn ding gaat doen i.p.v. op de fout te blijven hangen.

Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Verschillende HK-topics.

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Tabs met actieve HK-topics open laten staan ,spontaan uitgelogd worden (dit is lastig te reproduceren :P ) , probleem verschijnt.

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Dat de code van de nieuwe berichten indicator zelf doorheeft dat ie weer berichten kan ophalen en niet blijft hangen op onderstaande foutmelding.

Indien relevant, voeg een screenshot toe
Afbeeldingslocatie: https://www.ravenslair.nl/GoT2/GoT-nieuweberichtenindicator.jpg

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Firefox 145.0.2, W10 (moet nog een en ander overzetten naar nieuwe pc met W11, door drukte niet aan toegekomen....)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:39

crisp

Devver

Pixelated

Nee, de code gaat er niet van uit dat een niet-toegestaan melding tijdelijk is, en stopt dan dus met proberen. Dit is dus normaal gedrag.

Intentionally left blank

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Ah okee, is er een reden dat er geen check is ingebouwd om te kijken of de oorzaak van de melding tijdelijk is zodat dit zichzelf oplost? Het hoeft geen continu draaiende check te zijn, aangezien opnieuw inloggen zo is gebeurt, bijv. dat de code gedurende een paar minuten checkt of er weer toegang is en dan pas stoppen met proberen en deze fout geven.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:39

crisp

Devver

Pixelated

De enige reden is dat het extra complexiteit toevoegd voor een situatie die al weinig voorkomt, en waarvan de kans klein is dat het zich binnen korte tijd vanzelf oplost.

Intentionally left blank