P4 nieuwe 478 socket

Pagina: 1
Acties:

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 10:20
Intel komt eindelijk met de nieuwe P4 die op een 478 socket past. met deze socket moet je als het goed is nog wel een tijdje vooruit kunnen, en de prijzen voor deze proc liggen ook vrij redelijk, dus ik denk. ok gaan we eens kijken naar mobo's voor deze processor. Op het moment zijn er nog maar een paar uit een daarvan is de asus P4B, alleen deze ondersteund SDRAM geheugen. allen ABIT heeft op het moment een plank klaar voor de nieuwe P4 in combinatie met RIMM.
de abit TH7II-raid socket 478. Nu vraag ik me af waarom breng je een mooie plank uit voor de nieuwe P4 met SDRAM.
kan iemand mij uitleggen waarom asus nog geen plank voor de prosessor met RIMM heeft. of is het verschill tussen RIMM en SDRAM zo klein, ik dacht dat deze 2 toch wel degelijk van elkaar verschillen en echt duur is RIMM niet meer.
Ik wil eigenlijk weten wat ik het beste kan doen, ik wil geen amd omdat de pc vooral bedoel is voor Photoshop en Autocad, en beide programma's hebben instructies voor de P4 aanboord.
heeft het zin om een P4 met SDRAM te kopen, of leg ik gewoon even iets meer weg voor die abit plank met rimm

If you don't stand for something you'll fall for everything

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Op woensdag 19 september 2001 17:17 schreef mazzl het volgende:
Intel komt eindelijk met de nieuwe P4 die op een 478 socket past. met deze socket moet je als het goed is nog wel een tijdje vooruit kunnen, en de prijzen voor deze proc liggen ook vrij redelijk, dus ik denk. ok gaan we eens kijken naar mobo's voor deze processor. Op het moment zijn er nog maar een paar uit een daarvan is de asus P4B, alleen deze ondersteund SDRAM geheugen. allen ABIT heeft op het moment een plank klaar voor de nieuwe P4 in combinatie met RIMM.
de abit TH7II-raid socket 478. Nu vraag ik me af waarom breng je een mooie plank uit voor de nieuwe P4 met SDRAM.
kan iemand mij uitleggen waarom asus nog geen plank voor de prosessor met RIMM heeft. of is het verschill tussen RIMM en SDRAM zo klein, ik dacht dat deze 2 toch wel degelijk van elkaar verschillen en echt duur is RIMM niet meer.
Ik wil eigenlijk weten wat ik het beste kan doen, ik wil geen amd omdat de pc vooral bedoel is voor Photoshop en Autocad, en beide programma's hebben instructies voor de P4 aanboord.
heeft het zin om een P4 met SDRAM te kopen, of leg ik gewoon even iets meer weg voor die abit plank met rimm
Volgens gaat DDR steeds meer heersen. Ik las ergens dat vanaf de P4 2.0GHz het allemaal DDR zal worden.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• mazzl
warom maken ze dan nog zoveel verschillende borden voor de P4 ik bedoel sorry maar een P4 met SDRAM dat is een
Snelle 6 liter sportauto met een 5 liter benzine tank
maar persoonlijk geen ik Rimm nog wel kans van slagen het is al een stuk goedkoper.
maar weet iemand iets over prestaties van een P4 met SDRAM?

• Remi
  • Laatst online: 00:15

Remi

Moo!

Ja het zuigt zwaar.

Lees dit topic maar eens door.

[topic=231932/1/25]

• mazzl
sorry ik ben een beetje aan het dubbel posten zie ik.
ik zal hier nog even de mobo's neerzetten die ik gevonden heb die ze nu al leveren met een 478 socket en RIMM

abit TH7II-raid socket 478
Intel D850MD / D850MV
Gigabyte 8ITX
mazzl