Verdwenen reactie nog wel zichtbaar in activiteit?

Pagina: 1
Acties:

• TV_NERD
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 20:54
Hoi,

Als ik naar mijn allerlaatste reactie bovenaan het screenshot ga, staat deze niet meer in het artikel. Ik klik op de "1" link en kom gewoon bovenaan de reacties uit.

Hoe kan dat?

[ Voor 17% gewijzigd door TV_NERD op 20-12-2025 06:08 ]

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het kan zijn dat de reactie waar jouw reactie onder hangt een -2 gehad heeft. DIe score kan alleen door de crew gegeven worden, en zorgt ervoor dat de reactie niet meer zichtbaar is. Als gevolg daarvan alle reacties daaronder ook niet meer.

Vaak kan je hem nog wel vinden als je de platte weergave selecteert:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dbIaRXSAm09iRcjHlZCuSrcETZM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/fVtLHeuAR5YCKMh5KS7CMgtE.png?f=user_large

Virussen? Scan ze hier!

• TV_NERD
wildhagen schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 06:52:
Het kan zijn dat de reactie waar jouw reactie onder hangt een -2 gehad heeft. DIe score kan alleen door de crew gegeven worden, en zorgt ervoor dat de reactie niet meer zichtbaar is. Als gevolg daarvan alle reacties daaronder ook niet meer.

Vaak kan je hem nog wel vinden als je de platte weergave selecteert:

[Afbeelding]
Klopt als een bus, bedankt. Vraag me af waarom de reactie waar ik op reageer een -2 heeft gehad. Het was een eigen schrijfsel waarvan de auteur toegaf chatgpt gebruikt te hebben om bronnen te zoeken maar de tekst zelf leek duidelijk handgeschreve.

De reactie had ook waardevolle informatie over waarom Noorwegen en Duitsland geen goede keuzes lijken voor Proton, met goede bronnen, die nu weg is.

Apart wel :)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb daar een reactie verwijderd vanwege LLM output. Inmiddels is de reactie na intern overleg (met een knip) teruggeplaatst.

Dit is overigens geen Geachte Redactie onderwerp. Ik verplaats het even naar een beter passend forum @TV_NERD

[ Voor 31% gewijzigd door Bor op 21-12-2025 09:56 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• TV_NERD
Bor schreef op zondag 21 december 2025 @ 09:55:
Ik heb daar een reactie verwijderd vanwege LLM output. Inmiddels is de reactie na intern overleg (met een knip) teruggeplaatst.

Dit is overigens geen Geachte Redactie onderwerp. Ik verplaats het even naar een beter passend forum @TV_NERD
Fijn dat je er nog even op terugkomt, is die nieuwsgierigheid ook weer bevredigd. Zal volgende keer het juiste forum gebruiken :)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

TV_NERD schreef op zondag 21 december 2025 @ 10:38:
[...]

Zal volgende keer het juiste forum gebruiken :)
Geen probleem hoor. Ik snap de verwarring rond de keuze van het best passende forum in dit geval. Alles rond moderatie op de frontpage hoort in ieder geval hier. Zaken die inhoudelijk of over de vorm van een artikel gaan kunnen in Geachte Redactie. Ik wens je een mooie dag.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1