Bestand niet in explorer, wel in wiztree en bezet diskspace

Pagina: 1
Acties:

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:31
Ok, ik heb (of had) een image van 340GB op een externe schijf (oude sata normale schijf) welke ik had gemount toen er een disconnect was. Na reconnecten zag ik de image niet meer in windows explorer maar er was geen extra ruimte vrijgekomen op de schijf.

Toen ik mbv wiztree probeerde te zien of ik hij toevallig per ongeluk ergens heen had gemoved zag ik hem daar wel in staan, maar als ik het pad/bestand dan probeer te openen in explorer is hij er nog steeds niet.

Ben nu met Recuva de schijf aan het scannen (deepscan, de oorspronkelijke scan leverde niks op) maar die duurt nog 10 uur gokt hij. Is ondertussen 5 uur bezig. Het is een 2TB externe schijf :/

Ik durf nog niet echt een checkdisk of iets anders dat 'automagisch' errors probeert te fixen te draaien want dat kan ook werken dat hij het bestand verwijderd ipv de metadata fixed? Maar zijn er dingen die ik in de tussentijd ook kan checken of proberen?

Als het goed is heb ik de image nog ergens anders staan, maar zou fijn zijn als ik deze gewoon kan 'herstellen'. Omdat het eerder voelt alsof iets met de MFT wat hopelijk hersteld kan worden?