Beste,
Door mijn gierigheid heb ik de deksel weer eens goed op de neus gekregen.
KPN abonnement televisie + internet afgesloten op naam van mijn vriendin waardoor we opnieuw een welkomstbonus krijgen.
Vanmorgen de boel omzetten. Nu blijkt dat ik een Experia box 10 heb gekregen i.p.v. een 12 die ik al had.
De reden hiervoor blijkt dat we nu sneller internet hebben (200 i.p.v. 100 mbit) en daar zou de 10 voor moeten zijn. Anders was de aansluiting een stuk eenvoudiger (uitpluggen, inpluggen, klaar).
Internet rood en service rood is het probleem. Herhaaldelijk na resetten.
Nu blijkt dat je voor de Experia 10 een Y kabel moet gebruiken.
De vorige KPN monteur die hier over de vloer is geweest heeft alles compleet omgegooid met deze aansluiting tot gevolg; zie foto 1.
Hoe krijg ik de bekabeling van foto 2 op een dergelijke manier gemonteerd dat ik deze kan aansluiten op de Experia 10?
Anders is het wachten tot de monteur maandag komt en we willen graag darts streamen op de slaapkamer
Wat verder wel vreemd is, is dat ik niet kan inloggen bij KPN tv met het nieuwe abbo. Dit zou toch wel gewoon moeten kunnen met ingangsdatum van contract en staat los van de modem die thuis wel of niet functioneert?
Alvast bedankt.
Foto 1
:strip_exif()/f/image/ALoneBMsxaelm4tmLjU1ieYg.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto 2
Door mijn gierigheid heb ik de deksel weer eens goed op de neus gekregen.
KPN abonnement televisie + internet afgesloten op naam van mijn vriendin waardoor we opnieuw een welkomstbonus krijgen.
Vanmorgen de boel omzetten. Nu blijkt dat ik een Experia box 10 heb gekregen i.p.v. een 12 die ik al had.
De reden hiervoor blijkt dat we nu sneller internet hebben (200 i.p.v. 100 mbit) en daar zou de 10 voor moeten zijn. Anders was de aansluiting een stuk eenvoudiger (uitpluggen, inpluggen, klaar).
Internet rood en service rood is het probleem. Herhaaldelijk na resetten.
Nu blijkt dat je voor de Experia 10 een Y kabel moet gebruiken.
De vorige KPN monteur die hier over de vloer is geweest heeft alles compleet omgegooid met deze aansluiting tot gevolg; zie foto 1.
Hoe krijg ik de bekabeling van foto 2 op een dergelijke manier gemonteerd dat ik deze kan aansluiten op de Experia 10?
Anders is het wachten tot de monteur maandag komt en we willen graag darts streamen op de slaapkamer
Wat verder wel vreemd is, is dat ik niet kan inloggen bij KPN tv met het nieuwe abbo. Dit zou toch wel gewoon moeten kunnen met ingangsdatum van contract en staat los van de modem die thuis wel of niet functioneert?
Alvast bedankt.
Foto 1
:strip_exif()/f/image/ALoneBMsxaelm4tmLjU1ieYg.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto 2
[ Voor 23% gewijzigd door poekiepoes12 op 19-12-2025 11:23 ]
:strip_exif()/f/image/QlKi7ZInHhczOBuL7pn4lN68.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/o2f5I96vCxm6ruwfwYqN7co2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZHirr7NSIinGjxCQs8sCZJd6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yhlZEEP6uZ8x4zZ6QiFldERn.jpg?f=fotoalbum_large)