Wil advertentie plaatsen, activatiesleutel verzendt niet

Pagina: 1
Acties:

• xdizzy12
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-12 15:00
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Advertentie (ongepubliceerd) https://tweakers.net/aanb...-rgb-bl2k8g36c16u4bl.html

Is een gewone advertentie van wat RAM stickjes met foto's.

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik heb al meerdere keren over meerdere maanden geprobeerd de advertentie te maken. Echter kan ik deze telkens niet activeren, want mijn mailbox blijft leeg.

Bovenaan de pagina staat "De status van deze advertentie is 'Niet geactiveerd'. Klik hier om de activatiesleutel opnieuw te laten sturen" > Die link klik ik braaf waarna ik de melding krijg " De activatiesleutel is verzonden naar je e-mailadres." - maar niets is minder waar.

Belangrijke nota dat mijn email wel werkt voor andere dingen als prijs alerts etc. En mijn spambox heeft hem ook niet.

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik krijg mail en publiceer advertentie.

Screenshot indien relevant
Moet je even inbeelden: Gewone mailinbox maar dan zonder de gewenste email. Ook niet in spam.

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Windhoos 10, Vuurvos en Chroom getest.

[ Voor 6% gewijzigd door xdizzy12 op 19-12-2025 11:25 ]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:03

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
In de logs zie ik (met persoonsgegevens eruit geknipt):
Dec 19 10:53:26 to=<jouw-adres@live.nl>

relay=eur.olc.protection.outlook.com[52.101.73.20]:25, delay=1, delays=0.1/0/0.02/0.9, dsn=2.6.0,

status=sent (250 2.6.0 <283b0a93a3c858ddce968554f28ba8f4@tweakers.net>

16987 bytes in 0.175, 94.546 KB/sec Queued mail for delivery -> 250 2.1.5)
Dat lijkt dus allemaal goed te gaan van onze kant. Outlook accepteerd het en voor ons is er geen reden om het opnieuw te proberen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• xdizzy12
Kees schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 11:47:
In de logs zie ik (met persoonsgegevens eruit geknipt):

[...]

Dat lijkt dus allemaal goed te gaan van onze kant. Outlook accepteerd het en voor ons is er geen reden om het opnieuw te proberen.
Dank voor het checken! Ik zie het echter niet in mijn mailbox, maar ik heb sinds het probleem begon wel diverse Notificatiemailers van pricewatch gehad, en zelfs feedback op een prijswijziging die ik had doorgevoerd.

Ik ga even kijken of ik een ander mailadres aan mijn account kan hangen (van Google dit keer) en kijken of dat iets uithaalt.

• xdizzy12
Okee andere weg op geschopt. 2FA aangezet op dit account en zo kon ik die advertentie direct publiceren zonder tussenstap. Originele probleem; geen idee, maar ik heb het zo wel opgelost.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:03

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik wilde inderdaad nog opmerken dat als je 2fa aanzet je geen activatie meer hoeft te doen voor advertenties. Goed dat je dat zelf al gevonden hebt.

En qua outlook, geen idee wat daar mis gaat, ze geven helaas weinig info als een mail geweigerd word nadat ze hem hebben geaccepteerd :/

[ Voor 18% gewijzigd door Kees op 19-12-2025 12:16 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan