Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Advertentie (ongepubliceerd) https://tweakers.net/aanb...-rgb-bl2k8g36c16u4bl.html
Is een gewone advertentie van wat RAM stickjes met foto's.
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik heb al meerdere keren over meerdere maanden geprobeerd de advertentie te maken. Echter kan ik deze telkens niet activeren, want mijn mailbox blijft leeg.
Bovenaan de pagina staat "De status van deze advertentie is 'Niet geactiveerd'. Klik hier om de activatiesleutel opnieuw te laten sturen" > Die link klik ik braaf waarna ik de melding krijg " De activatiesleutel is verzonden naar je e-mailadres." - maar niets is minder waar.
Belangrijke nota dat mijn email wel werkt voor andere dingen als prijs alerts etc. En mijn spambox heeft hem ook niet.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik krijg mail en publiceer advertentie.
Screenshot indien relevant
Moet je even inbeelden: Gewone mailinbox maar dan zonder de gewenste email. Ook niet in spam.
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Windhoos 10, Vuurvos en Chroom getest.
Advertentie (ongepubliceerd) https://tweakers.net/aanb...-rgb-bl2k8g36c16u4bl.html
Is een gewone advertentie van wat RAM stickjes met foto's.
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik heb al meerdere keren over meerdere maanden geprobeerd de advertentie te maken. Echter kan ik deze telkens niet activeren, want mijn mailbox blijft leeg.
Bovenaan de pagina staat "De status van deze advertentie is 'Niet geactiveerd'. Klik hier om de activatiesleutel opnieuw te laten sturen" > Die link klik ik braaf waarna ik de melding krijg " De activatiesleutel is verzonden naar je e-mailadres." - maar niets is minder waar.
Belangrijke nota dat mijn email wel werkt voor andere dingen als prijs alerts etc. En mijn spambox heeft hem ook niet.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik krijg mail en publiceer advertentie.
Screenshot indien relevant
Moet je even inbeelden: Gewone mailinbox maar dan zonder de gewenste email. Ook niet in spam.
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Windhoos 10, Vuurvos en Chroom getest.
[ Voor 6% gewijzigd door xdizzy12 op 19-12-2025 11:25 ]