• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021
Iemand enig idee wanneer dat telefoontje en/of de Sony J70 in de winkel liggen?? :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• achappey
Wat vinden julie eigenlijk van dit speelgoed??? :)

http://www.sony-europe.com/view.x?cat=11903&loc=eu

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-03 16:35
Qua design alleszins heel mooi.

Ik heb hem nog niet kunnen testen, maar ik veronderstel dat het een heel degelijk toestel is. De J7 zal hetzelfde zijn als de J5, maar dan zonder antenne. Misschien met wat verschillen in de software, nog grafischer?

Met die interne antenne zal je geen slechtere ontvangst hebben denk ik, aangezien je bij de J5 geen verschil merkt als je de antenne ervan haalt. Die antenne bestaat alleen uit wat rubber, naar het schijnt om de stralen van je hoofd weg te stralen tijdens het bellen.

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-03 16:35
De J7 is wel iets zwaarder (92g ipv 85g) en een beetje groter (82cc ipv 81cc) dan de J5 zie ik, met het voordeel dat er een batterij met grotere capaciteit inzit.

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-03 19:32

Dexter

d((o_o))b

Hmmz...ik heb nu de CMD-Z5, perfect telefoontje, klein, alle noodzakelijke functies etc, en een hoge aaibaarheidsfactor. Maar die nieuwe Z7 ziet er ook niet verkeerd uit (J7 trouwens ook niet, beetje Nokia achtig design, maar dan beter), alleen zo'n oranje display...juck..

Go Create!

Dex

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:29

Klippy

Still Game

Op woensdag 19 september 2001 23:18 schreef achappey het volgende:

Mooi dingetje! Die zou ik wel willen hebben.
Als iemand hier wil ruilen tegen deze, moet ie maar ff meelen :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• kiekerjan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:28
Die Sony dingen vind ik wel zwaar relaxed, en nu is er eindelijk een Sony zonder antenne. Perfect dingetjes zijn dat.

These are my principles. If you don't like them I have others.

• KMK
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 23:20

KMK

Geen GPRS dus hoef ik hem niet.. de verdere specs zijn inderdaat perfect

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

• achappey
Veel positieve reacties (like me :p) alleen nog geen release data.. Dus als iemand ze heeft, ik hou me aanbevolen ;)

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 00:29
Op woensdag 19 september 2001 23:18 schreef achappey het volgende:

Ik vind het wel mooie foontjes, maar ik weet niet of ik er een zou kopen..

Verwijderd

Ik ga binnen kort de J6 kopen die is kleiner dan de J5, met ook wat nieuwere software geloof ik. Ik vind dat ding echt rullen hoor en is teminste niet zo duur als die gare Nokia dingen die amper iets kunnen

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 09:06

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Op donderdag 20 september 2001 01:50 schreef Dexter het volgende:
...alleen zo'n oranje display...juck..
Oranje display jah???
das wel minder dan, maar verder lijkt het me wel een leuk telefoontje.
Is het wel een beetje een degelijk ding?
het ziet er namelijk uit dat ie best makkelijk in tweeen breekt in je broekzak ofzo; iemand ervaring met de j5/j6/j7/j70 m.b.t. robuustheid?

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Ik ga vanavond de J70 bestellen :D (internet)
ik hoop dat het naar mijn verwachtingen is, morgen eerst maar eens bij The Phone House quasi geinteresseerd vragen: Kan ik hem ook even werken zien ?? En dan zeggen van; Nee toch maar niet :D

• achappey
Op dinsdag 08 januari 2002 08:42 schreef beschuitfluiter het volgende:

[..]

Oranje display jah???
das wel minder dan, maar verder lijkt het me wel een leuk telefoontje.
Is het wel een beetje een degelijk ding?
het ziet er namelijk uit dat ie best makkelijk in tweeen breekt in je broekzak ofzo; iemand ervaring met de j5/j6/j7/j70 m.b.t. robuustheid?
Ik heb 3 J5's gehad en 1 J6 en geen enkele is in 2én gebroken. :o

Verwijderd

Mensen, die J7 is echt HERVORRAGEND!!! Jemig, wat een goed ding, mooi hoor! Hij is wel wat groter dan de 6210, maar wel stevig denk ik! En grafisch, superlicht, prachtig! :D
Pagina: 1