[Photoshop] Vastloper ongeldig beeld

Pagina: 1
Acties:

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 10:00
Mijn pc heeft een probleem met dit bestand :(
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/neptunus/vraag-GOT.gif
kan iemand mij hier aan helpen?? :)

neptunus@home.nl

BVD

Verwijderd

En hoe komt u hieraan dan? :)

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

PS verwijderen en opnieuw installen (jaja paardemiddel :))

Don't mind Rick

Verwijderd

virus?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

missing_file@adobe.com

Daar kunnen ze je verder helpen >:)

o ja, ook ff je ser.nr mee sturen!

Anders ff searchen met ftpsearch.nu (hé die doet het niet meer :()

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

ik schrok me een hoedje van dat screenshot! :P
ik had PS 6 openstaan en dacht ff dat de hele boel weer onderuit ging... |:(

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

De mensen bij Adobe weten er raad mee, als je niet bij hun terrecht kan moet je een nieuwe warez site vinden want die je nu gebruikt heeft verkeerd spul denkt Yellow zo.

|{ brrr }] |

Verwijderd

[/me]denkt dat Yellow gelijkt heeft, maar dat hij hier niet over warez mag converseren :P

Verwijderd

leuke fout melding
die betekend koop het software pakket legaal
omdat programeurs ook geld voor hun inzet
en software willen krijgen
en geen sloeber kindjes die alles maar illegaal moeten hebben omdat het anders te veel centjes kost

• Neptunus
Tot mijn spijt moet ik jullie mensen mededelen dat mijn versie wel legaal is en dat ik dacht dat jullie mij sneller konden helpen dan bij adobe!! Maar goed! Op nieuwe installen werkte ook niet!

Er zijn vast wel mensen die fotoshop6 hebben en misschien kunnen die het bestandtje even opzoeken en opsturen! >:)

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

probeer het anders in Software Algemeen

Don't mind Rick

Verwijderd

oplossing weet ik niet...

maar ik zie dat je zelf dat windowtje uit je screenshot hebt geknipt...

als je Alt-Print Screen doet... dan maakt ie alleen een shotje van het actieve venster

• Sjaaky
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-09 23:48
Geeft PS de foutmelding bij het opstarten, of als je de File->Automate->Contact Sheet II doet?

Als je de fout tijdens het opstarten krijgt en Contact Sheet niet nodig hebt, kun je best de extensie .8LI renamen naar .bak. Photoshop ziet het bestand niet meer en probeert het ook niet meer te laden.

• Neptunus
Op woensdag 19 september 2001 20:54 schreef Sjaaky het volgende:
Geeft PS de foutmelding bij het opstarten, of als je de File->Automate->Contact Sheet II doet?

Als je de fout tijdens het opstarten krijgt en Contact Sheet niet nodig hebt, kun je best de extensie .8LI renamen naar .bak. Photoshop ziet het bestand niet meer en probeert het ook niet meer te laden.
Bedankt voor de oplossing! Geen fout melding meer! Maar is dat bestand niet van belang, en wat doet dat bestand eigenlijk??

Verwijderd

Hmmmm dis wel een erg vreemd bug in Photoshop...

• Sjaaky
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-09 23:48
Het is een plugin bestand waarmee je contactsheets kan maken. Dat wil zeggen een aantal vellen met een aantal (bijv 30) kleine plaatjes. Je geeft een aantal parameters op en een directory en automatisch worden alle contactsheets gegenereerd.

Je hebt bijvoorbeeld ook een plugin om automatisch van een directory met plaatjes een webpagina met thumbnails te maken.

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 19 september 2001 18:38 schreef finelookingme het volgende:
...
en geen sloeber kindjes die alles maar illegaal moeten hebben omdat het anders te veel centjes kost
of ze halen het illegaal, of ze halen het niet. ik zie het vershil tov inkomsten adobe niet hoor. ze krijgen hooguit meer gebruikers en bekendheid maar das alleen maar positief.

waar ze wel aan verliezen zijn de lui die als ze het niet illegaal zouden kunnen krijgen, het legaal zouden kopen maar dat zijn dus juist NIET de "schoolkindertjes"
Pagina: 1