Volgens mijn account gegevens binnen Odido heb ik een bestelling lopen van 16 Oktober 2023.
Nav een contact moment met de helpdesk waarbij aangegeven werd dat TELE2 zou gaan stoppen heb ik deze overstap besproken en tevens bevestigd gekregen per email.
Afgelopen week is mijn TELE2 TV, via setup boxje, gestopt met signalen doorgeven. Ik heb vandaag nog enkel 4 ! zenders. TELE2 geeft aan dat je contact kan opnemen met hun helpdesk.
Zij geven ook aan dat je gewoon zou kunnen gebruik maken van je Odido TV inlog gegevens. Echter deze zijn niet te vinden in het Odido account door een foutmelding ...
Mij is gevraagd een appart topic hierover op te starten, bij deze ...
[Odido Glasvezel] Ervaringen & Discussie ...
Ook vertelde ze mij vanuit TELE2 dat per eind january 2026 mijn internet ook afgesloten gaat worden. Dit alles gebeurt zonder mijn toestemming of goedkeuren. Sterker nog ik heb overal
om hulp en steun gevraagd. Klachten ingedient en tevens contact onderhouden met alle betrokkenen, opdat niemand kan zeggen we wisten het niet ...
Er zou hulp geboden worden door een van onze medetweakers : torretje2012
Tevens wacht ik op een terugkoppeling vanuit de Geschillen Commissie over
het heropen van de eerder afgesloten klacht.
Deze OL plek gebruik ik dan ook om mijn ervaringen met zowel TELE2 als ODIDO
te delen, wellicht een aanknopings punt te vormen voor andere gedupeerde oud TELE2 klanten
van deze ODIDO spelletjes
Nav een contact moment met de helpdesk waarbij aangegeven werd dat TELE2 zou gaan stoppen heb ik deze overstap besproken en tevens bevestigd gekregen per email.
Afgelopen week is mijn TELE2 TV, via setup boxje, gestopt met signalen doorgeven. Ik heb vandaag nog enkel 4 ! zenders. TELE2 geeft aan dat je contact kan opnemen met hun helpdesk.
Zij geven ook aan dat je gewoon zou kunnen gebruik maken van je Odido TV inlog gegevens. Echter deze zijn niet te vinden in het Odido account door een foutmelding ...
Mij is gevraagd een appart topic hierover op te starten, bij deze ...
[Odido Glasvezel] Ervaringen & Discussie ...
Ook vertelde ze mij vanuit TELE2 dat per eind january 2026 mijn internet ook afgesloten gaat worden. Dit alles gebeurt zonder mijn toestemming of goedkeuren. Sterker nog ik heb overal
om hulp en steun gevraagd. Klachten ingedient en tevens contact onderhouden met alle betrokkenen, opdat niemand kan zeggen we wisten het niet ...
Er zou hulp geboden worden door een van onze medetweakers : torretje2012
Tevens wacht ik op een terugkoppeling vanuit de Geschillen Commissie over
het heropen van de eerder afgesloten klacht.
Deze OL plek gebruik ik dan ook om mijn ervaringen met zowel TELE2 als ODIDO
te delen, wellicht een aanknopings punt te vormen voor andere gedupeerde oud TELE2 klanten
van deze ODIDO spelletjes
eelcoV
/f/image/TZzQJkMB6zn2U025RzXw2p7X.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/upABR75TOwKCFPk1koPuKAhU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/2XD9rwyYCeA0Wh8uuffh4lXX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZNaRbUagZKgMR7AiGI6QiaX2.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GFjGmiu3gCew3Hn0EJUj6Bjg.jpg?f=fotoalbum_large)