Tele2 Klanten worden door Odido zomaar afgesloten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• eelco_v
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:25
Volgens mijn account gegevens binnen Odido heb ik een bestelling lopen van 16 Oktober 2023.
Nav een contact moment met de helpdesk waarbij aangegeven werd dat TELE2 zou gaan stoppen heb ik deze overstap besproken en tevens bevestigd gekregen per email.

Afgelopen week is mijn TELE2 TV, via setup boxje, gestopt met signalen doorgeven. Ik heb vandaag nog enkel 4 ! zenders. TELE2 geeft aan dat je contact kan opnemen met hun helpdesk.
Zij geven ook aan dat je gewoon zou kunnen gebruik maken van je Odido TV inlog gegevens. Echter deze zijn niet te vinden in het Odido account door een foutmelding ...

Mij is gevraagd een appart topic hierover op te starten, bij deze ...
[Odido Glasvezel] Ervaringen & Discussie ...

Ook vertelde ze mij vanuit TELE2 dat per eind january 2026 mijn internet ook afgesloten gaat worden. Dit alles gebeurt zonder mijn toestemming of goedkeuren. Sterker nog ik heb overal
om hulp en steun gevraagd. Klachten ingedient en tevens contact onderhouden met alle betrokkenen, opdat niemand kan zeggen we wisten het niet ...

Er zou hulp geboden worden door een van onze medetweakers : torretje2012
Tevens wacht ik op een terugkoppeling vanuit de Geschillen Commissie over
het heropen van de eerder afgesloten klacht.

Deze OL plek gebruik ik dan ook om mijn ervaringen met zowel TELE2 als ODIDO
te delen, wellicht een aanknopings punt te vormen voor andere gedupeerde oud TELE2 klanten
van deze ODIDO spelletjes

eelcoV

Alle reacties

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:10
Ik heb je post meerdere malen gelezen, maar ik snap er eerlijk gezegd vrij weinig van. Wat is nu precies het probleem?

• i-chat
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
ik weet niet wat je probeert te berijken met deze topic post maar illegaal wijst op een juridisch vraag en daar kan ik wel wat over zeggen zijnde iemand met een juridische basis.

het opzeggen van een contract kan doorgaans
1: aan het einde van de contractperiode (normaal dus na 1 of 2 jaar) en vanaf dat moment steeds met een opzegtermijn van een maand,
b. in sommige gevalleen kan het zo zijn dat er voor de service provider een langere opzegtermijn is dan voor de klant (omdat die klant redelijkerwijs in de gelegenheid moet zijn om een vloeiende overgang te regelen (denk aan nutsvoorzieningen) het zou kunnen dat er voor 'internet' inmiddels soorgelijke regels of afspraken bestaan.
2: na een ingebrekestelling: als één van de partijen zijn verplichtingen niet nakomt en in gebreke is gesteld (en dus een redelijke termijn tot oplossing heeft gehad), kan een contract eenzijdig worden ontbonden.
b. dit gebeurt bijvoorbeeld: als de klant langere tijd niet betaald, (let op opschorting is niet helemaal het zelfde als eruit kieperen, OF andersom als de ISP geen diensten levert terwijl de klant wél gewoon betaald (en dus recht heeft op die diensten).

overigens nog een paar spel- en stelregels.

als jij een dienst afneemt en de dienst gaan stoppen is het normaal dat je daar tijdig van op de hoogte wordt gebracht via een officiele verklasring.
dat kan zijn een email of per post maar eigenlijk nooit mondeling (laat staan in een verkapt verkoopgesprek).

bovendien vind ik het verhaal dat je hulp zou krijgen via het tweakers.net forum voor een storing van de ISP een HEEEEL raar verhaal. als dat klopt dan zou ik me zelfs openlijk durven afvragen of dat eigenlijk wel mag (in verbrand met privacy wetgeving en klantgegevens en de digitale verwerking daarvan) het tweakers.net forum is immers geen klantenportaal en niet in beheer van de ISP en is dus ook geen geldig (en veilig) comunicatiemiddel.

voor het overige verwijs ik je terug naar de supportkanalen van de betreffende bedrijven waarmee jij een contract heb en zo nodig door naar een jurist of rechtswinkel om je te helpen een ingebrekestelling op te stellen.

• Spiff
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:17
Beetje warrig verhaal;
Je hebt denk ik een abonnement lopen bij TELE2 sinds 16 oktober 2023?
Je geeft aan dat de helpdesk jou vertelde dat TELE2 gaat stoppen en overgaat naar ODIDO, waarom belde je eigenlijk de helpdesk? Of was dit n.a.v. een bericht vanuit TELE2 over de overstap naar ODIDO?
Wat was er te bespreken over deze overstap?

Je probleem is dus dat je geen of geen juiste gegevens over je nieuwe account hebt ontvangen? En wat zij de helpdesk daarover?

Verder gebeurt deze overstap zonder jouw toestemming, waarom hebben zij jouw toestemming nodig? Wil je niet naar ODIDO? TELE2 houdt echt op met bestaan...
Wat voor klachten heb je dan ingediend? En wat bedoel je contact onderhouden met alle betrokkenen, wie zijn dat dan anders dan de helpdesk?
Op welk vlak zou @torretje2012 hulp bieden?
Je doet alsof ODIDO dit bewust doet 'spelletjes', waarom denk je dat?

https://calvinandhobbes.fandom.com/wiki/Spaceman_Spiff

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:10

My favorite programming language is solder.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb je titel even wat minder schreeuwerig gemaakt.

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:51
en weer heb je het voorelkaar gekregen niet te lezen... Bestelling zelf gedaan bij de odido = geen bestelling gepushed door tele2.
torretje2012 schreef op maandag 8 december 2025 @ 19:08:
[...]

Jammer genoeg heb je de verkeerde personen gesproken. Je tele2 ontvanger heeft de odido app gepushed gekregen en bij je gegevens kan je een account aanmaken om de tv inlog op te vragen. Ook de helpdesk had je deze gegevens kunnen geven.

Dit werkt dus alleen als tele2 je gegevens heeft overgestuurd naar odido.

Zolang je niet je odidoaanvraag annuleerd zal de tv blijven werken.

Voor je internet online te houden: Hier zal je een modem voor ontvangen, in geval van dsl krijg je een dslmodem welke je zelf omprikt, in geval van glasvezel een mailtje vanuit netwerkbeheer/guidion.

Wil je om wat voor reden dan ook geen odido, dan zal je oude verbinding idd er binnenkort uit gaan.
i-chat schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 18:47:
bovendien vind ik het verhaal dat je hulp zou krijgen via het tweakers.net forum voor een storing van de ISP een HEEEEL raar verhaal. als dat klopt dan zou ik me zelfs openlijk durven afvragen of dat eigenlijk wel mag (in verbrand met privacy wetgeving en klantgegevens en de digitale verwerking daarvan) het tweakers.net forum is immers geen klantenportaal en niet in beheer van de ISP en is dus ook geen geldig (en veilig) comunicatiemiddel.
Met uitgebreide casussen wil ik klanten nog wel eens helpen, maar eelco heeft veel moeite met lezen. Heb hem al meermaals gemeld waar die aan moet voldoen en als die niet kan/wil lezen hem niet verder te helpen. Yet vind die het nodig om er zelfs nogeens een appart topic aan te wijden.

[ Voor 30% gewijzigd door torretje2012 op 16-12-2025 21:04 ]

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:02

nelizmastr

Goed wies kapot

Tele2 houdt op te bestaan, zolang je tijdig bent geïnformeerd mogen ze jouw diensten dus eenzijdig stopzetten.
Soms is er ook een haalplicht voor informatie en niet alleen een brengplicht, maar dat geheel terzijde.

Concreet kun je hier heel kort over zijn: neem contact op met Odido en zorg ervoor dat je netjes een Odido TV box ontvangt mits jouw Tele2 box niet met Odido kan werken en een Odido modem krijgt voor internet, al dan niet met monteurafspraak. Als zij jouw diensten namelijk overzetten naar hun systemen dan zal er apparatuur moeten worden vervangen. Daarna draait alles weer door.

Wil je niet naar Odido overstappen? Zeg je diensten op en ga dan naar KPN o.i.d. en neem daar een abonnement. Je Tele2 gaat echt uit, je gaat Odido niet opgelegd krijgen de Tele2 infra alleen voor jou te blijven ondersteunen en onderhouden.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• eelco_v
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2QYLGC5WuvpiJitQlyhF3xG045c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TZzQJkMB6zn2U025RzXw2p7X.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rbxjOatecdU_WG0E2KFNoVXlcuw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/upABR75TOwKCFPk1koPuKAhU.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y1uB9cF1vqS_pZ9XHHxT2a-uGlM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2XD9rwyYCeA0Wh8uuffh4lXX.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/42HvewONV8YqkQvaUo014plbE_o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZNaRbUagZKgMR7AiGI6QiaX2.png?f=fotoalbum_large

eelcoV

• eelco_v
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6MyEO41pfRrjDlR2sctwHzh3z-4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GFjGmiu3gCew3Hn0EJUj6Bjg.jpg?f=fotoalbum_large

eelcoV

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:06
@eelco_v een handvol foto's en screenshots zonder enige context hier plaatsen heeft weinig zin.

Kan je op z'n minst antwoorden geven op de vragen die gesteld zijn?

The devil is in the details.

• DJP!
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:53
@eelco_v Misschien even je complete naam en klantnummer blurren?

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
@eelco_v wat is je doel?
Wat wil je uiteindelijk bereiken?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• eelco_v
Wellicht spreken beelden meer dan mijn woorden.
Overal wordt er zowel binnen het TELE2 account gesproken
als ook in het Odido account dat ik een bestelling gedaan heb,
er wordt zelfs gesproken over abonnement. De status is in oplevering ...
Op mijn TV staat deze TELE2 ivbm geen zenders meer boven de eerste 4 ..
Het gesprek met TELE2 was zwaar k*t want die persoon zei meerder keren dat
ik geen enkele poot had om op te staan en dat er toch geen meldingen in hun systemen
waren dat ik naar Odido zou gaan ... TORRETJE = zie melding binnnen TELE2 omgeving :
ik kan het zelf niet beter verwoorden dan dat jij kennelijk blijft bij het idee dat ik onzin predik.
Bij Odido account kan ik niks en de mensen aan de helpdesk kunnen mij ook niet helpen.

Graag iemand die constructief meedenkt en kan oplossen want ik ben al twee jaar bezig en
niet wappie of op mijn achterhoofd gevallen.... Er gaat daar echt wat bewust of onbewust mis en ik voel mij niet gehoord,geholpen of serieus genomen.

Deze rant is ter ondersteuning van een ieder die eventueel ook in dit moeras van leugens vanuit de of TELE2 of Odido helpdesk moet aanhoren en kennelijk slikken

eelcoV

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
@eelco_v

Wat wil je bereiken?
Wil je bij tele2 blijven
Wil je wel van odildo gebruik maken.
Wil je niet van odildo gebruik maken?
Wil je naar een 3 de provides toe?
Wil je helemaal niks meer

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• eelco_v
Spiff schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 18:48:
Beetje warrig verhaal;
Je hebt denk ik een abonnement lopen bij TELE2 sinds 16 oktober 2023?

Zie screenshot van mijn Odido online omgeving dit is de aanvraag datum/bestelling bij Odido ... hier heb ik de overstap service geregeld en gevraagd mijn TELE2 DSL asap over te zetten naar glasvezel ...

Je geeft aan dat de helpdesk jou vertelde dat TELE2 gaat stoppen en overgaat naar ODIDO, waarom belde je eigenlijk de helpdesk? Of was dit n.a.v. een bericht vanuit TELE2 over de overstap naar ODIDO?

Zie foto TV ; tele2 stuurde folder , email en nog een melding dat TV stopt en dat ik kan kijken via Odido app op de setup box, inlog gegevens zou ik in de Odido online omgeving moeten vinden.
Zie screenshot : hier krijg ik foutmeldingen . Zowel Torretje, Tele2 medewerkers en andere odido medewerkers zeggen vreemd en weten niet wat te doen ..

Wat was er te bespreken over deze overstap?
Rond 2023 hoorde ik dat Tele2 zou stoppen, toen heb ik mijn overstap (dacht ik) goed
geregeld en bevestigd gekregen

Je probleem is dus dat je geen of geen juiste gegevens over je nieuwe account hebt ontvangen? En wat zij de helpdesk daarover?
Iedereen die ik spreek van TELE2 en ook Odido zegt nu dat ik zeer gauw helemaal geen TV zal hebben en dat ik geen internet heb vanaf eind january 2026 as.

Verder gebeurt deze overstap zonder jouw toestemming, waarom hebben zij jouw toestemming nodig? Wil je niet naar ODIDO? TELE2 houdt echt op met bestaan...

Ze blokkeren kennelijk een overstap of voeren hem niet uit en sluiten gewoon af.
Torretje geeft aan dat aanvraag vanuit Tele2 MOET gebeuren, in mijn screenshot staat
zeer duidelijk dat er een aanvraag vanuit Tele2 is gedaan, ondanks dat de medewerkers
zeggen dat er niks in hun systeem staat. Torretje denkt ECHT dat ik niet kan lezen ofzo ..

Wat voor klachten heb je dan ingediend?
Ik ben naar de Geschillen commissie gegaan, met name over de duur van deze aanleg.
Zij geven op basis van de bevestigings email aan dat er geen overenkomst is en dat
Odido goed genoeg communiceert. Ook gaven zij meerdere keren aan, desgevraagd, dat
ik NOOIT van TV en internet afgesloten zou mogen kunnen worden juridish ..

En wat bedoel je contact onderhouden met alle betrokkenen, wie zijn dat dan anders dan de helpdesk?

- mijn VVE voor de aanvraag van aanleg en schouwen , 3X schouwen en tevens aanvraag
voor aanleg buiten om, ook nog status van gemeente aanvraag vergunnning aanleg buiten om
- SPIE aanleg glasvezel infrastructuur ; hadden niet alle voorgaande informatie
-Zener telecom ; de onderaannemer van ODF voor de aanleg , is de derde onderaannemer
-ODF ; de infrastructuur verantwoordelijke

Op welk vlak zou @torretje2012 hulp bieden?
Lees alle commentaren van torretje2012 op mijn vragen om hulp
Je doet alsof ODIDO dit bewust doet 'spelletjes', waarom denk je dat?
ik kan het niet anders meer verklaren, een bovendien spreken de foto's
van mij account boekdelen ... terwijl Tele2 glashard ontkent dat er een
aanvraag vopr overgang zou hebben plaatsgevonden en gewoon afsluit

Torretje2012 blijft herhalen dat ik kennelijk niet wijs ben ...
lees comments in quote

@ jack : ik wil dat Odido mij het abbonement geeft dat ik in 2023 met ze afgesproken heb. Nu tele2 stopt en er geen fysieke glasvezel aansluiting nog gerealiseerd is kom ik zowel zonder TV als ook internet te zitten ... een ander provider zoeken lost het gegeven niet op dat zowel Tele2 als Odido de boel gewoonweg lijken te mogen en kunnen belazeren ...

Waarschijnlijk ren ik naar Ziggo, echter mijn zaak tegen TELE2 en of Odido geef ik nog niet op _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door eelco_v op 16-12-2025 22:41 ]

eelcoV

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
eelco_v schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 22:36:
[...]

lees comments in quote

@ jack : ik wil dat Odido mij het abbonement geeft dat ik in 2023 met ze afgesproken heb. Nu tele2 stopt en er geen fysieke glasvezel aansluiting nog gerealiseerd is kom ik zowel zonder TV als ook internet te zitten ... een ander provider zoeken lost het gegeven niet op dat zowel Tele2 als Odido de boel gewoonweg lijken te mogen en kunnen belazeren ...

Waarschijnlijk ren ik naar Ziggo, echter mijn zaak tegen TELE2 en of Odido geef ik nog niet op _/-\o_
Dit topic lezende en alles in perspectief plaatsende, heb je eigenlijk weinig te willen. Tele2 stopt, that's it. Je beantwoord in het topic hier ook zelf niet alle vragen, je dumpt een hele hoop privé informatie over jezelf. Maar uiteindelijk, schiet je jezelf in je voet.

Ik begrijp je frustratie want waarschijnlijk wil je 15 of 20 euro blijven betalen voor je abonnement of wat het ook was sinds 2023, alleen, dat kun je op je buik schrijven. Puur omdat Tele2 stopt met te bestaan. Odido levert je in het gunstigste geval "gewoon" een nieuw modem, die prik je in, en je hebt internet. Je hoeft echt geen enkel moment zonder te zitten lijkt me ;)

Je doel bereik je overigens niet door kwaad te worden. Kies eieren voor je geld, en stap over, met een leuke aanbieding of zet je bestelling bij odido door, en ga verder met leven.

Er is gewoon geen andere optie, en dat vechten wat je nu doet, heeft oprecht geen zin

Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl

• franssie
  • Registratie: Februari 2000

franssie

Save the albatross

@eelco_v haal je nu niet twee dingen door elkaar?
1) je hebt/had een ADSL Tele2 abbo dat overgezet wordt naar Odido
2) je hebt een aanvraag lopen voor Odido glas (daqt er nog niet ligt)

Waarschijnlijk hebben deze twee allebei een apart klanten nummer en administratief proces.

Maar als er ziggo is, is dat wellicht een tijdelijke optie, of Klik en Klaar, maar dat is ook Odido dus wel spannend.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• eelco_v
@Tweakez ;
ik wil glasvezel geleverd door Odido, zoals ook in mijn account te kezen staat; sinds 2023 ...
In Tele2 account staat dat deze aanvraag er ook is, zie het screenshot ; ik moet voor vragen
en status naar Oiddo, waar OOK weer staat dat er een bestelling in oplevering is ...
De prijs die ik maandelijks betaal in het oude geval of in het nieuwe contract vind ik
het minst interessant. Voor die centen voordeel zou ik allang gillend zijn weg gelopen ..

Dus ik wil dat mijn Tele2 DSL niet stopt, wanneer er door Odido dan weer tijdelijk Odido DSL geleverd moet gaan worden totdat ze eindelijk glasvezel aan kunnen leggen, zal mij persoonlijk
eerlijk gezegd worst wezen : ze lossen het maar op ...

Echter mijn probleem is enkel dat ik afgesloten wordt door Tele2 en Odido niks doet ...
Torretje2012 zegt dat ik niet kan lezen nogmaals, echter er staat toch echt in mijn Tele2 account aangegeven dat er al een aanvraag plaatsgevonden heeft naar Odido, precies : dat ik op een Odido aanbieding ben in gegaan en daar ook informatoe moet gaan inwinnen.
Odido zegt alleen dat zij niet bij mijn TV inlog gegevens kunnen komen, om de reden dat mijn
internet bestelling nog niet compleet geregeld is, zij kunnen volgens hun dus niks doen ...terwijl er toch duidelijk in hun account staat dat mijn internet in oplevering zou moeten zijn ...

@franssie
de online accounts (screenshots) zijn de enige die ik heb, andere informatie heb ik niet en
kennelijk ook niet de twee verschillkende afdelingen.
Enige dat ik lees in deze accounts dat het zou moeten kloppen, echter van elke medewerker hoor dat zij het ook niet weten, dat ik deze week afgesloten ben van TV zonder oplossing zoals voorgesteld in , zie foto, TV via Odido. Daarnaast is er een Torretje2012 die ogenschijnlijk beweert dat ie soms wel kan helpen, daar kan ik enkel op hopen dat iie gaat inzien dat ik niet uit mijn nek * en dus gelijk heb dat het kennelijk allemaal niet zo eenvoudig op te lossen is zoals hij dat suggereert ,..

eelcoV

• franssie
  • Registratie: Februari 2000

franssie

Save the albatross

De helpdesk van Odido is dacht ik uitbesteed en ik ben bang dat ze niet kunnen omgaan met dit soort problemen. Ik zou op zoek gaan naar een andere provider, desnoods Klik en Klaar maar dan op het adres van een vriend (werkt toch landelijk dus adres boeit niet) zodat je het niet kunnen koppelen aan jouw adres. Biedt helaas geen TV.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04:13
Weet je, dit soort situaties komt vaker voor. Tele2 is zo'n merknaam dat al een hele tijd geleden Odido is geworden en zo'n bedrijf kiest er op een gegeven moment voor om de boel gewoon te stroomlijnen. Dat gebeurt hier, dat heeft KPN ooit met Telfort gedaan en doet Delta met Caiway.

De denkfout die mensen als @eelco_v maken is denken dat zij als klant de enige zijn die een contract aan kunnen gaan of op kunnen zeggen. Er wordt om de een of andere onduidelijke reden gedacht dat een telecomcontract voor EEUWIG geldig is als het eenmaal is aangegaan. Psst, geheimpje: dat is het niet ;) .

Odido wil van oude contracten en technieken af. Ook een provider kan gewoon zeggen dat ze een contract beëindigen alleen kost ze dat klanten dus wordt dat doorgaans niet gedaan. Doorgaans ga je ergens een brief/mail met informatie hebben gekregen dat er iets gaat veranderen en dat je overgezet gaat worden op Odido bij geen reactie. Tevens geven ze je altijd de optie tot opzeggen/overstappen indien je het er niet mee eens bent. Bij negeren komen er vanzelf meer brieven/mailtjes etc en als je maar lang genoeg je kop in het zand steekt kom je in deze situatie terecht. Ik vraag me dan wel af waarom het einde van de provider Tweak hier zo op GoT zo goed bekend was en besproken is en nu zou het bij Tele2 allemaal een grote verrassing zijn. Zo slecht zijn de juristen bij Odido nu ook weer niet.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04:58

Croga

The Unreasonable Man

Ik vermoed dat ik een idee heb wat er aan het gebeuren is. Ik zal een poging doen je casus samen te vatten @eelco_v;

- Je hebt in 2023 een bestelling geplaatst voor glasvezel
- Dit bestond toen nog niet dus hebben ze je op DSL aangesloten
- TELE2 houdt nu op te bestaan en heeft je volledige account overgezet naar Odido
- Die zien je bestelling die nog niet compleet is en zetten die bestelling over
- Je DSL en bijbehorende gegevens zijn óf op een ander account overgezet dan je Glasvezel bestelling óf over het hoofd gezien

Resultaat: Je hebt je TELE2 aansluiting nog maar de TV kant daarvan doet het nu al niet meer. Odido heeft alleen een openstaande bestelling zonder je huidige diensten.

Klopt mijn samenvatting een beetje? Zo ja dan is het zaak te proberen dit ook duidelijk te maken aan de Odido servicedesk. Zoals in dit topic te lezen is aan de reacties is communicatie niet je sterkste punt én ben je al in de furieuze "Ze zijn slecht!" modus gedoken. Wellicht is het handig iemand anders, die nog wel neutraal kan communiceren, te vragen je te helpen bij het bellen.
Pagina: 1