Toon posts:

Sinterklaas over 'warez aanbieden'

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me verstandiger 't hier verder over te hebben.

Ik weet dat deze discussie vaker is gevoerd en ik denk ook echt niet dat de waarschuwing wordt ingetrokken, maar ik vind wel dat als je 't simpelweg direct bekijkt, het weer een zoveelste overreactie is. Bedoel... ik zeg alleen dat ik een ftp heb en alle afl. (heb ik trouwens niet eens allemaal zelf) en daarmee krijg ik een waarschuwing... ik noem niet eens een ip, of what ever :(

Verwijderd

Had je je email of icq er bijgezet oid? Want ook als je gewoon overduidelijk aan het hinten bent dat je via GoT warez wilt aanbieden, stellen we dat niet echt op prijs natuurlijk.

Ik ken het bewuste draadje verder niet, en een linkje heb je er ook niet bij staan :{

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 16:39 schreef HlpDsK het volgende:
Had je je email of icq er bijgezet oid? Want ook als je gewoon overduidelijk aan het hinten bent dat je via GoT warez wilt aanbieden, stellen we dat niet echt op prijs natuurlijk.

Ik ken het bewuste draadje verder niet, en een linkje heb je er ook niet bij staan :{
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/183877/1

En als ik me icq nr. er nou niet bij had gezet? Dan hadden ze ook niet met één klik naar me info achter me e-mail adres of icq nr. kunnen komen :?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Mja, je email-adres staat in je profile.

Zo maak je het mensen erg makkelijk (of het de bedoeli g nou wel of niet is)

Maar ik ken de draad verder niet (ik weet niet eens over welke je het hebt :) )

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 13:39
Op woensdag 19 september 2001 12:22 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ok jongens, ik heb alle DB(Z/GT) afleveringen ;)

ps. icq nr. = xxxxxxx
ps.2 contact me VIA ICQ, niet met die stomme icq pager please ;)
Noem je dat GEEN warez aanbieden????

Verwijderd

Ik vind dat de modjes daar veeeel te streng op zijn. Ik mag straks niet eens meer zeggen dat ik een spel heb ofzo.....

Je ziet toch ook mensen zeggen: "Ik heb de Unreal 2 Alpha!!!" wat eigenlijk meer warez aanbieden is.

Die mensen, die ICQ ik ook wel ff ;)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Tja, daar kun je weinig anders van maken ben ik bang.
Maar dat is niet aan mij :)

(reagerend op jurjen13)

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 16:42 schreef jurjen13 het volgende:

[..]

Kijk. Dit is dus gewoon overduidelijk en niet mis te verstaan.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 16:42 schreef jurjen13 het volgende:

[..]

Ok, ik moet toegeven dat dat icq nr. iets te overdreven is, maar het domme is gewoon dat als ik 't er niet had bijgezet, mensen me net zo goed met één (!!) klik extra kunnen contacten :(

Verwijderd

[edit te laat ;), had de quote geplaatst]

Op die manier ben je als forum bezig te helpen met het verspreiden van illegale filmfragmenten.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Inderdaad... ik vind het feit dat je hier komt zeuren belachelijk scheinheilig, je weet donders goed waar je mee bezig was. Dat je heel strict en mierenneukerig gezien niets fout doet brengt daar geen verandering in.

De FAQ is er niet om gaten in te zoeken.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Dan noemen jullie het maar schijnheilig, maar ik vind het echt dom dat jullie meteen een officiële waarschuwing geven zo gauw het wordt 'afleveringen en ftp' in één post staan :(

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Nouja, je zegt dat je alle afleveringen op Ftp hebt staan, en je verzoekt mensen die contact willen opnemen om dit via ICQ te doen, en niet via een pager.

DUS:

Je bied warez aan. -> Officiële Waarschuwing. Sim-pel. Klaar :)

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds stom, tis indirect en dat mag dus ook al niet ;(

• jurjen13
Op woensdag 19 september 2001 16:48 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Dan noemen jullie het maar schijnheilig, maar ik vind het echt dom dat jullie meteen een officiële waarschuwing geven zo gauw het wordt 'afleveringen en ftp' in één post staan :(
Sorry hoor, maar wat zeur je nou? :? De letterlijke vertaling van je tekst is:
Als jullie alle afleveringen van DB willen hebben, dan moeten jullie even contact met me opnemen via ICQ en dan geef ik even een FTP-adres waar je ze kan dloaden.... oja, en svp niet via de pager berichtjes versturen want daar heb ik een hekel aan...
en dat wil je ook nog indirect noemen? Directer kan bijna niet, tenzij je het ftp-adres post....

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 16:53 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Nog steeds stom, tis indirect en dat mag dus ook al niet ;(
Correct.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 16:54 schreef jurjen13 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar wat zeur je nou? :? De letterlijke vertaling van je tekst is:
[..]

en dat wil je ook nog indirect noemen? Directer kan bijna niet, tenzij je het ftp-adres post....
Ik zeur dat 't indirect is en dat ik dat dom vind dat dat hier nie mag ;(

ps. kijk uit he modjes, dat jullie strax niet ook nog eens incest gaan plegen met elkaar :*

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 19 september 2001 16:59 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Sja, to bad.

Het mag niet -punt-

We willen niet dat Gathering op welke wijze dan ook een tussenstation is. (Dat we niet alles zien is een tweede :) )

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 17:01 schreef Jaymz het volgende:

[..]

(Dat we niet alles zien is een tweede :) )
Dat is juist 't punt, erg duidelijk dat 'niet alles zien'

Verwijderd

ps. kijk uit he modjes, dat jullie strax niet ook nog eens incest gaan plegen met elkaar :*
:?

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

[..]

Indirect??? Het kan bijna niet directer zeg |:( Als je die 2 ps's er niet bij had staan, was het alleen een mededeling dat je heel blij alle afleveringen hebt, maar nu vraag je er om of iemand het wil hebben.
Als je dat niet snapt ben je wel heel dom bezig hoor...het spijt me wel. Waarschuwing is terecht imo.

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 17:04 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Je bent fout bezig. Je wordt gepakt. Dan moet je ook niet zeuren.

Voglens mij snap je het nog steeds niet.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 19 september 2001 17:04 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Mja, 'wij' zij ook maar mensen. Niet iedereen heeft HlpDsk neigingen zegmaar. (maar we doen ons best)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 17:04 schreef Aikon het volgende:

[..]

Indirect??? Het kan bijna niet directer zeg |:( Als je die 2 ps's er niet bij had staan, was het alleen een mededeling dat je heel blij alle afleveringen hebt, maar nu vraag je er om of iemand het wil hebben.
Als je dat niet snapt ben je wel heel dom bezig hoor...het spijt me wel. Waarschuwing is terecht imo.
Ja daar heb je ook gelijk in, maar blijft onduidelijk hier met die 'warez-requests/aanbiedingen' ;(
Op woensdag 19 september 2001 17:04 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

:?
Jij snapt die iig niet, haha, oops, LOL :D

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 17:06 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Mja, 'wij' zij ook maar mensen. Niet iedereen heeft HlpDsk neigingen zegmaar. (maar we doen ons best)
Mensen die een heel erg druk en bekend Forum draaiende proberen te houden.. jaja ik weet het en snap het, maar misschien is dit discussiepunt wel weer een opening naar een wat duidelijker beleid op dit punt :(

• jurjen13

offtopic: Incest kan alleen met familieleden...en ik kan me niet voorstellen dat alle modjes Taken als achternaam hebben... too bad

• Aikon
  • Niet online
Op woensdag 19 september 2001 17:06 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Ja daar heb je ook gelijk in, maar blijft onduidelijk hier met die 'warez-requests/aanbiedingen' ;(
[..]

Jij snapt die iig niet, haha, oops, LOL :D
Er is nix, dus echt helemaal _nix_ onduidelijk aan voor mij hoor. Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo hardleers? |:(

En ik snap die vage incest opmerking ook niet, ik heb namelijk nix tegen incest als het maar binnen de familie blijft...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 17:08 schreef jurjen13 het volgende:

[..]

offtopic: Incest kan alleen met familieleden...en ik kan me niet voorstellen dat alle modjes Taken als achternaam hebben... too bad
Waar ik op doelde was dat jullie elkaar hier 'backuppen' alsof jullie zowat wél familie zijn ;(

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 19 september 2001 17:07 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Mensen die een heel erg druk en bekend Forum draaiende proberen te houden.. jaja ik weet het en snap het, maar misschien is dit discussiepunt wel weer een opening naar een wat duidelijker beleid op dit punt :(
Mja, je kunt het wat expliciter in de FAQ zetten, da's volgens mij welwaar.

Maar dat doet aan jou 'case' niets af. Dit was wel heel duidelijk tussen de regels door te lezen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 17:10 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Mja, je kunt het wat expliciter in de FAQ zetten, da's volgens mij welwaar.

Maar dat doet aan jou 'case' niets af. Dit was wel heel duidelijk tussen de regels door te lezen :)
Nope, want 't gaat om warez aanbieden en dat doe ik niet (direct)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 19 september 2001 17:09 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Waar ik op doelde was dat jullie elkaar hier 'backuppen' alsof jullie zowat wél familie zijn ;(
Ookal was ik geen crew geweest, ik had toch écht wel hetzelfde gezegd. Don't be afraid :)

• jurjen13
Op woensdag 19 september 2001 17:09 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

jullie? ik ben geen modje hoor....en ik zal het nooit zijn ook.

Verwijderd

Topicstarter
Nou doet 'r niet toe wie wie backupt of ie wel of niet mod is, blaat.

Ik zal ff meteen duidelijk maken wat ik probeer te bewijzen en dat is dat 't huidige beleid wat betreft warez onduidelijk is.
Jullie moeten besluiten OF alles te te laten ÓF nix :*

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 19 september 2001 17:11 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Ookal was ik geen crew geweest, ik had toch écht wel hetzelfde gezegd. Don't be afraid :)
Lees je post (die hier gequoot is) eens door. Meer zeg ik niet, het is duidelijk dat jij iets hebt, en dat je er openlijk rekening mee houd dat mensen contact gaan opnemen.

Of dacht jij dat niemand een ICQ-je zou gaan sturen. Als dat zo is, ga ik andere dingen denken ;)

• Aikon
  • Niet online
Op woensdag 19 september 2001 17:11 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Nope, want 't gaat om warez aanbieden en dat doe ik niet (direct)
Je bent hier (bijna) even lang als mij, je weet best dat wat je deed totaal fout was. Je hebt ook FXP boards (die ik trouwens via GoT heb leren kennen, maar wel buiten het forum om :+ ;) ) daar kan je zeggen wat je wil. "Mijn FTP is 192.186.0.101 kom snel alle DB afleveringen downloaden" ofzo :+
Maar hier kan dat niet, dus zit niet zo te zeuren man...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 17:15 schreef Aikon het volgende:

[..]

Je bent hier (bijna) even lang als mij, je weet best dat wat je deed totaal fout was. Je hebt ook FXP boards (die ik trouwens via GoT heb leren kennen, maar wel buiten het forum om :+ ;) ) daar kan je zeggen wat je wil. "Mijn FTP is 192.186.0.101 kom snel alle DB afleveringen downloaden" ofzo :+
Maar hier kan dat niet, dus zit niet zo te zeuren man...
Op woensdag 19 september 2001 17:13 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

Ik zal ff meteen duidelijk maken wat ik probeer te bewijzen en dat is dat 't huidige beleid wat betreft warez onduidelijk is.

• Aikon
  • Niet online
Op woensdag 19 september 2001 17:16 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

[..]
Toen was ik nog aan het tikken toen jij dat tikte, en ik vind het nog steeds nergens op slaan :+

Dus ik ben weg hier, je snapt het toch niet |:(

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 17:13 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

Jij moet gewoon niet de gaten in de regels gaaan zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 17:17 schreef Aikon het volgende:

[..]

Toen was ik nog aan het tikken toen jij dat tikte, en ik vind het nog steeds nergens op slaan :+

Dus ik ben weg hier, je snapt het toch niet |:(
Ik snap 't wel, tis gewoon dat 't beleid (te) onduidelijk is op warez-gebied en dat heb ik eigenlijk al langer zo gevonden....

met je |:( pff, wat een respect-volle discussie

Verwijderd

Er _is_ geen onduidelijk beleid. Warez mogen niet. Punt.

En dat wil zeggen dat we alles wat daar naar riekt weren. Dat dat niet 100% lukt kun je ons niet verwijten. Dit is het grootste forum van Nederland. Met 30.000+ accounts.

Als er per ongeluk een warez-aanbod blijft staan omdat we dus niet alles zien, wil niet zeggen dat jij warez mag aanbieden omdat er dus ergens anders een linkje is blijven staan. Direct of indirect.

• Sick Nick
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Op woensdag 19 september 2001 17:18 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Ik snap 't wel, tis gewoon dat 't beleid (te) onduidelijk is op warez-gebied en dat heb ik eigenlijk al langer zo gevonden....

met je |:( pff, wat een respect-volle discussie
Je weet dus dat het om warez gaat en dat willen ze gewono helemaal niet hier op het forum hebben. Dus niet direct maar ook niet indirect.
Hou het gewoon bij tweaken/computer shit maar ga nou niet gelijk lopen zeiken omdat je zelf fout zat.

Verwijderd

Topicstarter
Ik geef nu allang toe dat ik fout zit, maar dat heeft nix met het beleid te maken:

Kom op hlpdsk, doe nou in hémelsnaam niet zo naief zeg. Sjeez, alsof verkapte warez-requests hier net zo hard als dit meteen de grond in gestampt worden ;)

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 17:26 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ik geef nu allang toe dat ik fout zit, maar dat heeft nix met het beleid te maken:

Kom op hlpdsk, doe nou in hémelsnaam niet zo naief zeg. Sjeez, alsof verkapte warez-requests hier net zo hard als dit meteen de grond in gestampt worden ;)
Jij moet niet zo verdomd eigenwijs doen. Je zit fout, weet het, en geeft het toe. Ga niet mierenneuken, en accepteer gewoon je waarschuwing. En laat die verkapte shit gewoon in het vervolg.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Deze discussie is al veels te lang terwijl het overduidelijk is :Z

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-12 21:11
Op woensdag 19 september 2001 17:23 schreef HlpDsK het volgende:
Er _is_ geen onduidelijk beleid. Warez mogen niet. Punt.

En dat wil zeggen dat we alles wat daar naar riekt weren. Dat dat niet 100% lukt kun je ons niet verwijten. Dit is het grootste forum van Nederland. Met 30.000+ accounts.

Als er per ongeluk een warez-aanbod blijft staan omdat we dus niet alles zien, wil niet zeggen dat jij warez mag aanbieden omdat er dus ergens anders een linkje is blijven staan. Direct of indirect.
Misschien een idee om dat voortaan duidelijker in de FAQ te zetten: het bovenstaande zegt het al goed en dat indirect (tussen de regels door) linken of aanbieden ook niet mag.

En tja, Locutus: je had beter kunnen weten. Een stomme actie, jammer.

• TheDjasp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 15:37

TheDjasp

het wordt toch niks

Locutus probeert duidelijk te maken dat zijn situatie niet expliciet genoemd wordt in de FAQ en hij daaruit opmaakt dat wat hij heeft gedaan niet fout is.

Echter vergeet Locutus 1 ding, dat het gaat om de GEEST van de FAQ, net zoals bij echte rechtspraak. (Je dacht toch zeker niet dat ELKE DENKBARE situatie in het wetboek beschreven staat?).

En in de geest van de FAQ is het verspreiden of aanbieden van warez not done.

Einde discussie dus.

Maar als je het duidelijk wil hebben wil ik bij deze een amendement voor de FAQ voostellen:

"Indien redelijkerwijs mag worden aangenomen dat iemand met een topic en of posting al dan niet expliciet tracht het aanbieden en/of verspreiden van artikelen die niet rechtmatig (of als zodanig beschouwd kunnen worden)eigendom van aanbieder/verspreider, zijn te bewerkstelligen, via het forum of daaraan gerelateerde kanalen, is dat in strijd met de geldende regels op dit forum, alsmede de daaraan gerelateerde kanalen." ;)

Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

Verwijderd

Ik heb in dat DBZ topic al meerdere malen gewaarschuwd voor het aanbieden en vragen naar episodes, als je het dan nog niet door hebt weet ik het ook niet meer hoor.

Een hoop users waarschuwen je er zelfs voor dat het niet mag, als je je reactie had aangepast had ik het niet gezien omdat ik niet elke 5 min. dat topic check.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 17:29 schreef TheDjasp het volgende:
Locutus probeert duidelijk te maken dat zijn situatie niet expliciet genoemd wordt in de FAQ en hij daaruit opmaakt dat wat hij heeft gedaan niet fout is.
Dat bedoel ik niet, ik geef allang toe dat wat ik deed fout was.

Echter vergeet Locutus 1 ding, dat het gaat om de GEEST van de FAQ, net zoals bij echte rechtspraak. (Je dacht toch zeker niet dat ELKE DENKBARE situatie in het wetboek beschreven staat?).

En in de geest van de FAQ is het verspreiden of aanbieden van warez not done.

Einde discussie dus.

Maar als je het duidelijk wil hebben wil ik bij deze een amendement voor de FAQ voostellen:

"Indien redelijkerwijs mag worden aangenomen dat iemand met een topic en of posting al dan niet expliciet tracht het aanbieden en/of verspreiden van artikelen die niet rechtmatig (of als zodanig beschouwd kunnen worden)eigendom van aanbieder/verspreider, zijn te bewerkstelligen, via het forum of daaraan gerelateerde kanalen, is dat in strijd met de geldende regels op dit forum, alsmede de daaraan gerelateerde kanalen." ;)
Alsof 't de faq ook de werkelijkheid uitbeeld :*

Verwijderd

Er is ook nog zoiets als 'common sense' en 'nettiquette'.

Als je net blijft doen alsof je dat begrip niet snapt heb je jezelf daar mee want je komt dan echt heel dom over.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Anyway: Dit zal wel verwerkt worden in de volgende versie van de FAQ.

• TheDjasp

TheDjasp

het wordt toch niks

Alsof 't de faq ook de werkelijkheid uitbeeld :*
:? ik begrijp niet helemaal wat je hier wil zeggen?
Bedoel dat de dagelijkse praktijk van het forum niet is zoals het volgens de faq zou moeten zijn?

In de wet staat ook dat je niet door rood mag rijden. Omdat iedereen dat wel doet moet de wet maar worden afgeschaft :?

I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

• Dennis
  • Laatst online: 09:23
Locutus-of-Borg : |:(
Wat een scheinheilig gedoe zeg :Z

en die faq is overduidelijk

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 17:32 schreef HlpDsK het volgende:
Er is ook nog zoiets als 'common sense' en 'nettiquette'.

Als je net blijft doen alsof je dat begrip niet snapt heb je jezelf daar mee want je komt dan echt heel dom over.
Nou bij jou lijkt het meer alsof ik een persoonlijke regel die jij heilig verklaart van GoT aanval zeg. Ik geef toe dat ik (relatief) pissed ben met die waarschuwing en dat ik 't ook wel had kunnen aanzien, maar daarnaast heeft het wel weer mijn idee over het onduidelijke beleid wat btreft warez op GoT versterkt.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 17:36 schreef dennisdotcom het volgende:
Locutus-of-Borg : |:(
Wat een scheinheilig gedoe zeg :Z

en die faq is overduidelijk
Nix schijnheilig, ik heb allang toegegeven dat ik fout zit.

WEET je wat pas schijnheilig is, dat men hier een 'wet' heeft dat je geen warez mag requesten of indirect aanbieden en dat 't intussen wel tot op zekere hoogte wordt getolereerd :(

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 17:36 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Nou bij jou lijkt het meer alsof ik een persoonlijke regel die jij heilig verklaart van GoT aanval zeg. Ik geef toe dat ik (relatief) pissed ben met die waarschuwing en dat ik 't ook wel had kunnen aanzien, maar daarnaast heeft het wel weer mijn idee over het onduidelijke beleid wat btreft warez op GoT versterkt.
Quote uit mijn FAQ :
Als laatste: bij onzekerheden is het aan de betreffende moderator om naar eigen inzicht actie te ondernemen.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 17:39 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Quote uit mijn FAQ :
[..]
Das wel duidelijk, dacht je dat ik jou ging/kon bannen dan ofzo, sjeez :P

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-12 21:11
Op woensdag 19 september 2001 17:39 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

WEET je wat pas schijnheilig is, dat men hier een 'wet' heeft dat je geen warez mag requesten of indirect aanbieden en dat 't intussen wel tot op zekere hoogte wordt getolereerd :(
Kun je dat bewijzen dan?

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ho ho please.

Wij zien gewoonweg niet alles.

Ik kan daar ook verder geen uitspraken over doen, want wat ik niet zie, zie ik niet, en kan ik niet sluiten (of laten sluiten in mijn geval).

Dat we inconsequent _lijken_ te zijn komt omdat we niet alles zien. Dat dat inconsequent overkomt is idd erg jammer, IK vind dat ook niet al te leuk nee. :)

• Dennis
  • Laatst online: 09:23
En jij met je 2000 1200 posts hebt ook nog nooit eerder een topic gesloten zien worden om deze reden hè :?
Er heeft zeker nog nooit iemand een waarschuwing gekregen ivm warez via icq / mail etc...

• TheDjasp

TheDjasp

het wordt toch niks

(ff voor de duidelijkheid, ik ben geen mod, not by a longshot)

Het wordt niet getolereerd, het is net als te hard rijden. Dat wordt ook niet getolereerd, maar omdat niet overal snelheidscontroles zijn, is de pakkans laag.
Zo is het ook met warez, het is irreeel om te verwachten dat iedere posting op legitimiteit kan worden gecontroleerd.

Anyweez, zoals ik al zei: einde discussie.

logt nu ook

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 19 september 2001 17:42 schreef TheDjasp het volgende:
Anyweez, zoals ik al zei: einde discussie.
Mee eens.

Ik heb gezegd wat ik erover te zeggen heb. Prettige dag verder nog :)

Verwijderd

[..]

Het wordt NIET getolereerd. Alles wat we zien halen we weg. Heb je een plaat voor je kop of zo? :?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 17:44 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Het wordt NIET getolereerd. Alles wat we zien halen we weg. Heb je een plaat voor je kop of zo? :?
plaat voor me kop :? heb jij een Locutus-of-Borg-haat ofzo |:(

ps. ok einde discussie, ik leg me maar bij de verklaring dat jullie 'het niet zien' neer :*

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

(jarig!)
Dank je wel Locutus-of-Borg, straks kunnen we ook niet meer verborgen om warez vragen/aanbieden door jouw mierenneukerij :(

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Het was niet echt snugger om op die manier mensen op de hoogte te brengen van de aanwezigheid van jou FTP, laten we het daar maar over eens zijn.

Dat je dan een waarschuwing krijgt is uiteraard logisch, aangezien warez niet op ons forum worden getolereerd.

Dat jij (en een stel anderen) in die thread dan gaan provoceren richting Sinterklaas vind ik al helemaal fout. En dan komen er nu zelfs nog mensen zeiken over het "verborgen warez aanbieden"? (Ja jij Dark Vater) Dan denk ik ook dat er hier mensen met een paar kuub beton voor hun kop rondhobbelen hoor...

TheDjasp zei het al: het is logisch, case dismissed.

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Ja ja het is duidelijk dat ik kneus ben, sjeez, zeikerds hier :(

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

:? Deze 'case' was toch al afgehandeld ?

[edit: Hee Floris, jij hier :). |:( Lezen Jaymz, leer dat nou]

• Agent-X
  • Niet online
Wat me opvalt is dat onderlinge communicatie nog steeds best vijandig en zenuwachtig overkomt.
Aangezien meer mensen dit lezen zou ik als t.net zijnde wat netter met dit soort situaties omgaan...dus ongeacht het gelijk van iemand proberen te beantwoorden wat in dit geval LOB niet helemaal duidelijk is.

Hij vind de grens vaag..overleg dat dan met hem..mag best van de BSA.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 september 2001 13:13 schreef Maiar het volgende:
Wat me opvalt is dat onderlinge communicatie nog steeds best vijandig en zenuwachtig overkomt.
Aangezien meer mensen dit lezen zou ik als t.net zijnde wat netter met dit soort situaties omgaan...dus ongeacht het gelijk van iemand proberen te beantwoorden wat in dit geval LOB niet helemaal duidelijk is.

Ik begon rustig, maar ik wek geloof ik nogal wat agressie op :?

• Agent-X
  • Niet online
Ja, viel mij ook op.
Je was wel fout bezig lijkt me maar om dat zo met elkaar door te spreken lijkt me niet de manier..

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 13:13 schreef Maiar het volgende:

Ik heb in het DBZ topic al meerdere malen moeten waarschuwen voor het aanbieden en vragen naar episodes, daar heb ik het (vind ik dan) vrij duidelijk gezegd.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 september 2001 20:52 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Ik heb in het DBZ topic al meerdere malen moeten waarschuwen voor het aanbieden en vragen naar episodes, daar heb ik het (vind ik dan) vrij duidelijk gezegd.
Sorry, ik zit 'r nie meer zo vaak ;(

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

omg... is deze discussie nog steeds op gang :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 september 2001 21:10 schreef LuNaTiC het volgende:
omg... is deze discussie nog steeds op gang :?
nee, lees dan :(

Verwijderd

Afgehandeld toch? Mooi. Opgeruimd staat netjes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.