December Prijzenparade

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TTV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-12 20:52
Mijn vraag
Is de December prijzenparade gestopt? Ik zie de laatste dagen geen nieuwsberichten meer van nieuwe dagacties? De laatste dag die ik zie is dag 6.

Relevante software en hardware die ik gebruik
nvt

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de hele Tweakers site binnenstebuiten gekeerd zonder resultaat.

Alle reacties

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:20
Die is gestopt inderdaad, zie deze zin: "Met deze prachtige prijs van Samsung sluiten we de December Prijzenparade voor dit jaar weer af.".

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
TTV schreef op maandag 15 december 2025 @ 12:49:
Mijn vraag
Is de December prijzenparade gestopt? Ik zie de laatste dagen geen nieuwsberichten meer van nieuwe dagacties? De laatste dag die ik zie is dag 6.

Relevante software en hardware die ik gebruik
nvt

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de hele Tweakers site binnenstebuiten gekeerd zonder resultaat.
.plan: December Prijzenparade - dag 6: Samsung
Met deze prachtige prijs van Samsung sluiten we de December Prijzenparade voor dit jaar weer af. Heel erg bedankt voor jullie deelname en hele fijne feestdagen gewenst!

Home Assistant configuratie

• TTV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-12 20:52
Die had ik over het hoofd gezien. Bedankt voor het antwoord.

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Was dit vroeger niet langer? Bij december parade zou je denken dat het wat langer is dan een week.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• HandheldGaming
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-12 17:59
De economie zal wel minder zijn of de aandeelhouder verdiend wat meer dan de potentiele consument.

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:51
evilution schreef op maandag 15 december 2025 @ 21:15:
Was dit vroeger niet langer? Bij december parade zou je denken dat het wat langer is dan een week.
Het waren meerdere weken en dan zowel op Hardware.info als op Tweakers.net

Tegenwoordig wordt er een advertorial op T.net geplaatst en mag je voor een kleine vergoeding een review schrijven over het product, zoals bijvoorbeeld hier: .plan: Vijf thuisbatterij-enthousiastelingen gezocht: test de Solarbank 3 Pro

De vette jaren zijn voorbij helaas

• H-W
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06:56

H-W

Ah die zin had ik ook even gemist. Jammer maar helaas, misschien heb ik nog wel wat gewonnen?
In elk geval vandaag een gratis "Louis de Kat" kerstbal van KPN opgehaald via hun Attentkalender.

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:19
Ik was ook een aantal dagen al aan het uitkijken naar de volgende Prijzenparade actie maar zie nu dat het is beindigd.

Vorige week voor het eerst wel wat gewonnen, niet hier op Tweakers maar een verloting op mijn werk. Het betrof een louchebank (voor buiten) waar ik niet aan meedeed maar op het laatste moment voor mijn collega zelf mijn naam ook maar even in de hoge hoed heb gegooid en vervolgens gewonnen. Niet voor mijzelf dus, helaas, maar het zal bij de kerstgedachte horen dat ik het voor een ander heb gedaan. Nu maar hopen dat dit mijn geluk voor het winnen van een prijs voorlopig niet heeft opgemaakt :P

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:50
Goede feedback voor Tweakers voor volgend jaar inderdaad: geef aan wat men kan verwachten.

Want als ik zo even snel alle 6 de dagen door kijk, zie ik nergens duidelijk benoemd worden hoeveel dagen het is. En als je het de 'December Prijzenparade' noemt, dan is de verwachting niet heel gek dat het de volle maand zou duren.

Dat hoeft niet meer dan een zinnetje a la "We zullen 6 dagen op rij leuke gadgets weggeven" te zijn.

Sowieso vind ik 6 dagen ook een beetje random, dan zou ik eerder 7 dagen verwachten (en dan kan je het de Prijzenparadeweek noemen :P). Maar dat ter zijde.

The devil is in the details.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hahn schreef op woensdag 17 december 2025 @ 14:43:
[...]
Sowieso vind ik 6 dagen ook een beetje random, dan zou ik eerder 7 dagen verwachten (en dan kan je het de Prijzenparadeweek noemen :P). Maar dat ter zijde.
Tja, als je maar 6 prijzen hebt...

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:50
Room42 schreef op woensdag 17 december 2025 @ 14:46:
[...]

Tja, als je maar 6 prijzen hebt...
Er waren meerdere dagen met meerdere merken op één dag, en ook merken die meer dan 1 product hadden, dus er waren sowieso 10+ prijzen te winnen, in 6 dagen tijd ;)

The devil is in the details.

• Nieuwsgier
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:36
Padme schreef op woensdag 17 december 2025 @ 14:35:
.....Het betrof een louchebank (voor buiten) waar ik niet aan meedeed....
Een louchebank zou ik niet in mijn tuin willen....een loungebank lijkt we dan wel weer leuk...:)
Fijne feestdagen van een ook niet winnaar

• Blitskikkert
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 16:04

Blitskikkert

Projectmanager Tweakers Partners

PM Tweakers Partners

Hahn schreef op woensdag 17 december 2025 @ 14:43:
Goede feedback voor Tweakers voor volgend jaar inderdaad: geef aan wat men kan verwachten.

Want als ik zo even snel alle 6 de dagen door kijk, zie ik nergens duidelijk benoemd worden hoeveel dagen het is. En als je het de 'December Prijzenparade' noemt, dan is de verwachting niet heel gek dat het de volle maand zou duren.

Dat hoeft niet meer dan een zinnetje a la "We zullen 6 dagen op rij leuke gadgets weggeven" te zijn.

Dank voor je feedback! Ik neem dit mee voor volgend jaar. :)

Robin

• Padme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:19
Nieuwsgier schreef op woensdag 17 december 2025 @ 15:36:
[...]

Een louchebank zou ik niet in mijn tuin willen....een loungebank lijkt we dan wel weer leuk...:)
Fijne feestdagen van een ook niet winnaar
Het is echt een heel guur ding.... die louche bank :P Maar idd het is een loungebank :)
Pagina: 1