Ligt het aan mij of worden er ineens een aantal dingen groter weergegeven op het forum? Topic listings zien er onwennig uit, de datum/tijd past bijvoorbeeld niet meer op 1 regel (al lijkt dat nu weer verholpen?) en het voelt "drukker" aan; ik had in custom CSS allerlei padding uitgezet omdat ik in tegenstelling tot de meeste designers graag MEER op het scherm wil ipv minder, maar nu krijg ik de neiging weer wat padding terug te brengen. Ook is de tekst in quotes (op het forum, FP niet bekeken) nu groter dan de rest van de tekst in een post?
Dit alles overigens ook zonder custom CSS, na een Ctrl-F5, en zelfs in een compleet andere browser die ik zelden gebruik.
Zijn er toevallig een aantal dingen van font-size-body naar font-size-medium gezet? Dit omdat dat de grootte is die de tekst in een quote en in een topic listing nu heeft, geen idee wat dat vroeger was maar het zou het wel verklaren.
Dit alles overigens ook zonder custom CSS, na een Ctrl-F5, en zelfs in een compleet andere browser die ik zelden gebruik.
Zijn er toevallig een aantal dingen van font-size-body naar font-size-medium gezet? Dit omdat dat de grootte is die de tekst in een quote en in een topic listing nu heeft, geen idee wat dat vroeger was maar het zou het wel verklaren.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock