Toon posts:

Trust - Ami Mouse Cordless

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik bezit (al een tijdje) een draadloze muis (namelijk de Ami Mouse Cordless van Trust)

Toen ik hem net nieuw had, werkte alles perfect, maar toen ik een keer de battarijen had vervangen (goed om kwa polariteit) Deed de muis het niet meer :(. Ook het LED-tje in de ontvanger dat altijd driftig knippert als je de muis beweegd, deed niks meer. Ik heb alles opnieuw geinstalleerd (zelfs windows) maar niets hielp. Toen ik terug ging naar de winkel kreeg ik een nieuwe mee, want de verkoper kon ook niets anders bedenken dan dat het apparaat stuk was. Het nieuwe heeft het 2 weken gedaan en toen scheed ook deze ermee uit. |:(

Kent iemand dit probleem of weet iemand de oplossing?
Alvast bedankt voor jullie reacties

• S.Death
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-07 15:11
Ook mee terug gaan !!! ze moeten kapot gaan anders stoppen ze niet zomaar !!!

Suc6

Sudden Death

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
voor etzelfde geld kun je een prima logitech kope
ik zeg: blijf van trust af, want trust kun je nie truste :9

en dat probleem: ik heb een tijdje een logitech draadloos ding gehad, en geen problemen met het verwisselen van batterijen, alleen dat ik et om de twee weken moest doen, daarom heb ik razer gekocht :P

Je mag die logitech van mij hebben (excl batterijen) als je wil, dan stuur ik em wel op :)

Max

• nixan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-08 19:11

nixan

and then?

nogal een lullig verhaal misschien, maar het zou je kunnen helpen. Ik had hetzelfde probleem, paniekte en zocht en zocht en... vond.... het volgende:

De veertjes waar je de batterijen tegenaan plaatst zijn brak. Als je bijvoorbeeld duracel batterijen gebruikt (met een iets kortere pluspool) dan raakt de pluspool het veertje niet meer.
Oplossing (did the trick for me) = gewoon ff dat veertje met een mes of een kleine schroevendraaier bewerken zodat deze niet meer plat is, maar een eindje richting de batterij komt.

Je moet er bijgeweest zijn, om dit verhaal te begrijpen, zullen we maar zeggen. (8>

where is my car?