8 )
Verwijderd
"He" roepen is sowieso al erg onbeleefd en de rest van je post is ook niet echt net.
Je kunt het misschien niet eens zijn met een moderatie, daar zal dan naar gekeken worden, maar wil je aljeblieft even normaal praten?
En vervolgens zijn er mensen die ALTIJD lopen te flamen, ik blijf rustig, en wie krijgt er weer eens de schuld?? ikke precies,. Dan moet je toch wel begrijpen dat ik niet echt blij ben.
Ik kan beleefd zijn, dat ben ijk 99%, maar hij vraagt er toch wel echt om.
8 )
Jajajaja, ff /zeikmode aub:Op woensdag 19 september 2001 17:14 schreef hetisik het volgende:
Ho ho ho, nou gaan we even te ver, ja, zelfs mij kan je kwaad krijgen door dingen te doen die nergens opslaan, en btw, het is voor jag niet voor jou.
En vervolgens zijn er mensen die ALTIJD lopen te flamen, ik blijf rustig, en wie krijgt er weer eens de schuld?? ikke precies,. Dan moet je toch wel begrijpen dat ik niet echt blij ben.
Ik kan beleefd zijn, dat ben ijk 99%, maar hij vraagt er toch wel echt om.
Begin eens met de URL van het topic te geven? Dat zou enorm helpen. Jag weet misschien waar je het over hebt, maar wij niet. Ja, ik kan met de search achter dat topic komen, maar nu moeten 20 users/mods gaan zoeken terwijl jij de link zo ff kan posten
Vooruit, ik doe aardig:
't gaat om deze denk ik: [topic=227842/1/100]
Ik heb hier echt totaal geen verstand van, dus ik ga me niet in de discussie mengen.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[topic=227842/1/100]Op woensdag 19 september 2001 17:18 schreef Jaymz het volgende:
Toevoeging op HlpDsk:
Linkje
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Just my2cents..
(en als je die niet waardeert dan moet je die niet via LA doen)
Ik probeer zoveel mogelijk argumenten te gebruiken, maar er zitten 'figuren'tussen die altijd zitten te zeuren, ik probeer mijn wraak te halen naar een aantal weken alleen maar irritante flames gehad te hebben. HAal ik het eens een keertje iets uit een boek, is het WEER niet goed. Een tijdje geleden zouden we een AV meeting organiseren, en van iedereen die zogenaamd mee wou doen heeft bijna iedereen het af laten weten, ik ben een van de weinige die wat hij zegt ook durft te laten testen, ik kan daar echt heel kwaad om worden.
Of dan zeg ik bijvoorbeeld, ik weet niks van van de hul kabels, en dan gaan ze de hele tijd lopen flamen over die van der hul kabels.
ik kan zo nog wel een tijdje doorgaan.
Dede bedoeling van mijn wraak was dus om ze iets proberen te laten leren. Maar ik zal geen namen noemen. Maarja, door dit soort dingen ontmoet je wel de mensen die er echt wat van af weten via icq, is wel grappig.
8 )
oh, en ik had van morgoth gehoord dat een aantal modjes bij elkaar mijn topic over zwarte gaten toch open te laten:
[topic=230401/1/25]
Morgoth had het eerst geslote, maar daar is niks mee aan de hand, ikheb met die gozer normaal kunnen praten Alles was weer opgelost. Nou wil diadem ze allebei dicht laten terwijl een aantal modjes bijelkaar had besloten om in iedergeval 1 er van open te laten.
Dus vraag ik bij deze julie vriendelijk of julie eens met die diadem zouden willen praten en de ltopic link die ik julie gegeven had weer te openen.
8 )
Verwijderd
Tsssk.Op woensdag 19 september 2001 16:32 schreef johnny appleseed het volgende:
Zou je Jag misschien even iets fatsoenlijker kunnen aanspreken?
En wie ben jij dan?
Johnny Appleseed... who wants to know?Op woensdag 19 september 2001 21:50 schreef Prankster het volgende:
[..]
Tsssk.![]()
En wie ben jij dan?
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Twee bezwaren:Ik probeer zoveel mogelijk argumenten te gebruiken, maar er zitten 'figuren'tussen die altijd zitten te zeuren,
1. Die argumenten die jij gebruikt, poneer je zonder nadere uitleg te geven. Ze zijn vaak fout (en dan bedoel ik ook gewoon echt fout). En zijn vaak door je onhandige typen ook nog eens nodeloos moeilijk te begrijpen.
2. De figuren die jij vindt zeuren, zijn de mensen die jou tegenspreken. En vaak doen zij dat met goede reden en goed onderbouwd.
Wraak halen? En dat waren geen flames, maar reacties van mensen die het niet met jou eens zijn. Daar zit verschil tussen. (en uiteraard valt er weleens woorden als onzin en bullshit. Maar die werden erg correct gebruikt)ik probeer mijn wraak te halen naar een aantal weken alleen maar irritante flames gehad te hebben
Welk boek, in welke context staat het in het boek, is het wel van toepassing, klopt het uberhaupt wel? Boeken zijn leuk, de dingen die er in staan ook, maar je moet die informatie wel goed toepassen.. HAal ik het eens een keertje iets uit een boek, is het WEER niet goed.
Jij hebt iets anders geschreven, namelijk ditte:Of dan zeg ik bijvoorbeeld, ik weet niks van van de hul kabels, en dan gaan ze de hele tijd lopen flamen over die van der hul kabels.
Oh en je weet nu ook waarom de zilverlijn van Van der Hul pure naaierij is!!!!
Mijn reactie daarop was de volgende:
Jammer dat je vandenhul als voorbeeld neemt. Dat is nou net een merk die niet onzinnige bedragen vraagt voor hun kabels en ook kwalitatief goede kabels aanbiedt!
Iets heel anders dus en naar mijn mening zeker geen geflame. Ik ben het niet eens met je, dat is iets anders (zie boven)
En dan in het algemeen: In de eerste post van jou in dat topic roep je een hele boel dingen, op veel daarvan heb ik een reactie gegeven. En zonder dat je daarop ingaat, reageer je op andere mensen met precies dezelfde (en verkeerde, naar mijn mening) argumenten/kreten.
Om een wat concreter voorbeeld te geven: die zilver kabels en waarom ze volgens jou slechter zijn. Ik tiep een heel stuk waarom dat helemaal niet zo hoeft te zijn en betwist ook nog eens jouw "contactpotentiaal" theorie en twee posts verder loop je hetzelfde als voorheen te verkondigen, en compleet te negeren wat ik heb lopen tiepen.
En dat terwijl jij notabene het volgende claimt:
Waaruit opmaak dat jij een discussie over dit onderwerp aan wilt gaan en niet waar het nu op is uitgedraaid: Jij die een mening voor feit verkondigt en begint te steigeren wanneer niet iedereen het ermee eens is!Alsjeblieft dames en heren, hou de opmerkingen nuetraal geen kl*te flames enzo, ze wouden dat ik alles onderlegde, nou dat heb ik dan gedaan voor 90%.
En ook alstublieft geen domme opmerkingen.
Het lijkt ook een hopeloze discussie omdat de topicstarter niet erg open lijkt te staan voor discussie, maar dat vond ik persoonlijk niet echt een reden om het topic te sluiten.Op woensdag 19 september 2001 22:08 schreef Jag het volgende:
Nou, na enig overleg met JvS ben ik overstag gegaan. Ik open de topic weer, maar ik vind het nog steeds grote onzin en een hopeloze discussie.
Dit topic heeft wel een groot risico om uit de hand te lopen en mocht dat gebeuren, dan gaat het gewoon dicht. Verder is een welles nietes discussie ook niet interessant.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Mjah....ik moet het wel met hem eens zijn...Op woensdag 19 september 2001 21:50 schreef Prankster het volgende:
[..]
Tsssk.![]()
En wie ben jij dan?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
8 )
Dit topic is gesloten.
![]()