Dell of toshiba notebook??

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• msiewers
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-07 08:53
Ben aan het kijken naar een nieuwe laptop.

Heb op aanraden van velen bij dell gekeken.
Vond hier de inspirion4000 850, met 14" TFT, DVD, P3 850, 128 mb, 20 gb HD, 8mb video met TVout voor 4516 gulden

Ook nog even naar correct gegaan, daar hadden ze o.a. een toshiba in de aanbieding. model satellite 2800-00 met P3 700, 13,3", 8mb video, 64 mb en boxjes. moet waarschijnlijk nog wel voor 300 gulden extra geheugen bij

Nu zei de verkoper bij Correct dat Dell vaak iets goedkoper is, maar dat de constructie veel minder degelijk is dan die van toshiba. Klopt dit of is dit gewoon een verkooppraatje?

Graag advies over keuze tussen deze twee laptops.
Tips voor andere merken/modellen met ongeveer dezelfde specificaties voor ongeveer dezelfde prijs (maximaal F5000,-) zijn uiteraard ook welkom.

M.vr.gr.
Mark Siewers

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Dell laptops zijn ook erg goed. Sommige mensen vinden ze wat minder stevig aanvoelen, maar dat hangt ook maar net van het model af. Dell heeft een veel beter prijs prestatie verhouding, en de prestatie alleen is vaak ook al beter. Qua gebruiksvriendelijkheid is Toshiba misschien toch ietsje beter, maar voor een Tweaker is dit te verwaarlozen. Alleen voor de echte n00bs is dat een belangrijk punt. Verder zou ik niet weten waarom ik voor Toshiba zou moeten kiezen.

* tweakerbee heeft ook een Dell laptop in de bestelling staan...:P

You can't have everything. Where would you put it?

• fagao
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Ik heb zelf een Dell Latitude gekocht (2ehands). Ben er zeer tevreden mee en heb nog geen minpunten kunnen vinden aan mijn laptop. Het enige nadeel is de pcmcia kaart (die connectoren zijn niet supersterk)

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Toshiba -> die zijn erg robuust (wat wel erg belangrijk is voor een laptop).

Verwijderd

Dell heeft ook de beste support heb zelf een dell pc en meedere verschillende soorten laptops getest en mijn ervaring is dat dell de beste is dan IBM,acer dan Compraq, en daarna derest