Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een speaker die bluetooth ondersteund, protable is, en het liefts ook stof en water bestendig.
Wat is je budget?
rond de 50/60, maar liefst zo goedkoop mognelijk
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
muziek in de keuken, bij mijn laptop en op uitstapjes. Het liefts zou ik de mogelijkheid willen hebben voor usb/aux audio verbinding voor mn laptop, maar het hoeft niet per se.
Wat heb je zelf al gevonden?
JBL Charge 6(niet in budget, wel een optie als nodig), Creative Stage Air V2
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb de JBLcharge 5 nu 2 3 jaar, en was er tot recentelijk heel tevreden mee.
De afgelopen 6+ maanden kreeg ik te maken met crackelend geluid. na wat google research ben ik er achtergekomen dat het best vaak voorkomt bij jbl speakers, en er blijkt niet echt een oplossing voor te zijn.
zoals eerder vermeld, had ik de Creative Stage Air V2 online gezien. de eerste online reviews zijn best prime, maar als je wat dieper duikt, vooral in review artikelen, zijn ze best sceptish, en voorizhctich positief. Meerdere reviews zeggen dat het een ok product is, maar neit meteen een aanradenr.
Ik zou het heel erg apprecieren als jullie andere producten kunnen aanraden.
Alhoewel mijn budget 100 euro is, zou ik liever rond de 50 euro maximaal willen uitgeven.
Dank
Ik zoek een?
Een speaker die bluetooth ondersteund, protable is, en het liefts ook stof en water bestendig.
Wat is je budget?
rond de 50/60, maar liefst zo goedkoop mognelijk
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
muziek in de keuken, bij mijn laptop en op uitstapjes. Het liefts zou ik de mogelijkheid willen hebben voor usb/aux audio verbinding voor mn laptop, maar het hoeft niet per se.
Wat heb je zelf al gevonden?
JBL Charge 6(niet in budget, wel een optie als nodig), Creative Stage Air V2
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb de JBLcharge 5 nu 2 3 jaar, en was er tot recentelijk heel tevreden mee.
De afgelopen 6+ maanden kreeg ik te maken met crackelend geluid. na wat google research ben ik er achtergekomen dat het best vaak voorkomt bij jbl speakers, en er blijkt niet echt een oplossing voor te zijn.
zoals eerder vermeld, had ik de Creative Stage Air V2 online gezien. de eerste online reviews zijn best prime, maar als je wat dieper duikt, vooral in review artikelen, zijn ze best sceptish, en voorizhctich positief. Meerdere reviews zeggen dat het een ok product is, maar neit meteen een aanradenr.
Ik zou het heel erg apprecieren als jullie andere producten kunnen aanraden.
Alhoewel mijn budget 100 euro is, zou ik liever rond de 50 euro maximaal willen uitgeven.
Dank