Color LaserJet Pro MFP M183fw papierprobleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• nikki russel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:45
Papier met watermerk, iets ruw in de printer gelegt om een document uit te printen, lukte niet.
papier er vervolgens uitgehaald en weer normaat paier in de lade gedaan.
maar krijg bij een printapdracht de melding 'plaats lade 1 zwaar ruw papier' dit zit er niet in, als ik bij instellingen
printer weer normaal papier selecteer vliegt deze weer naar 'zwaar ruw'
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...HP Samart app

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...eigenlijk niets, alleen als ik normaal papier selecteer hij weer automatisch naar zwwar ruw gaat!

Alle reacties

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Er zijn 2 plaatsen waar je papierkwaliteit instelt:

In de printer (al dan niet vanaf je computer), welk papier er in welke lade zit.
In de printopdracht, op welk papier je wilt afdrukken.
Deze moeten beide op hetzelfde staan

Het lijkt erop, dat je nu hebt ingesteld dat je lade normaal papier bevat, maar dat je in de printopdracht nog aangeeft dat je op zwaar-ruw papier wilt afdrukken. Je printer vraagt daarom om zwaar-ruw papier in één van de invoeren te doen.

Ik heb geen HP printer, dus ik kan je ook niet de exacte menu's geven. Maar waar je op wilt printen geef je aan bij meer-instellingen, via het afdrukvenster, dat zal er ongeveer zo uitzien:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/umOr7MxJNpSJA5UYYBMO2qTZous=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xnOZgdBiCB8xVpXtrDjDMjBi.png?f=fotoalbum_large
Kan er iets anders uitzien, omdat dit deels afhankelijk is van je printerdriver.

iRacing Profiel