Dockingstations PD en (max) power delivery

Pagina: 1
Acties:

• marshmallow
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-12 14:05
Als filter kan je (max) power delivery wel opgeven, maar niet als kolom in de getoonde producten. Ik vind dat nl wel handig, zeker om die te vergelijken met het (maximale) vermogen. Dat zegt ook iets over de efficiëntie.

Daarnaast zijn er inmiddels verschillende PD standaarden: met PD 2.0, 3.0, 3.0 PPS en 3.1 als courante en recente. In het filter kan nu alleen wel of geen PD worden opgegeven. Omdat PD3.1 eindelijk meer dat 100W kan leveren, is het onderscheid nog belangrijker.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@marshmallow Ik heb de kolom met PD max geactiveerd en default gemaakt. Ook wat aansluitingen-specs mogelijk gemaakt. Ik ga later nog even kijken naar de specline onder de naam van het product waar nu alleen "Dockingstation" staat, even kijken of het lukt (past vooral) of ik daar de aansluitingen kwijt kan, dat je die ook in 1 oogopslag kan zien.

Mbt de PD versies, daar doen we voor nu even niks mee. Zoals je misschien hebt gezien in de filters, maar ook als je een verbetering wilt doorgeven of een nieuw product in deze categorie, zijn de aansluitingen een beetje verspreid. Deze categorie staat op de nominatie voor een overhaul in de specs en dan zullen we ook kijken naar nieuwe filter-opties. Het is nu nog niet te zeggen wanneer dit gebeurt.