Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn nieuwe PC wordt voor 90% gebruikt voor casual gaming op 1080p. De games die ik nu speel zijn Fortnite en COD BO6. In de toekomst wil ik graag BF6 spelen en COD7.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Lang heb ik getwijfeld of ik wil overstappen naar 1440p, maar ik wil de extra investering niet doen. Dan wordt het met andere videokaart en monitor zo weer € 400 duurder. Verder heb ik het geheugen op de lijst al gekocht (€ 168) en dus in bezit. Voor de overige onderdelen wil ik maximaal € 1.100 kwijt zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het geheugen heb ik dus al. En de randapparatuur neem ik mee: toetsenbord, muis en twee schermen uitvoering: AOC 24G2U/BK Rood, Zilver en uitvoering: Iiyama XUB2496HSU-B1 Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor mijn setup ben ik af gegaan op de BBG 1080 en heb ik me ingelezen op het forum.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het m-atx formaat spreek me wel aan maar is geen harde eis. Ook is het fijn als het een beetje stil systeem is.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag meedenken of ik zo de beste keuzes heb gemaakt.
Ik zou graag willen weten of het geheugen niet te hoog is in relatie tot processorkoeler. Het is mij niet gelukt om hier zekerheid over te krijgen.
Verder vraag ik me af of met de huidige monitoren in combinatie met de videokaart een goede combi is. Of toch 1440, de twijfel blijft merk ik
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken en de feedback
Mijn nieuwe PC wordt voor 90% gebruikt voor casual gaming op 1080p. De games die ik nu speel zijn Fortnite en COD BO6. In de toekomst wil ik graag BF6 spelen en COD7.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Lang heb ik getwijfeld of ik wil overstappen naar 1440p, maar ik wil de extra investering niet doen. Dan wordt het met andere videokaart en monitor zo weer € 400 duurder. Verder heb ik het geheugen op de lijst al gekocht (€ 168) en dus in bezit. Voor de overige onderdelen wil ik maximaal € 1.100 kwijt zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het geheugen heb ik dus al. En de randapparatuur neem ik mee: toetsenbord, muis en twee schermen uitvoering: AOC 24G2U/BK Rood, Zilver en uitvoering: Iiyama XUB2496HSU-B1 Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor mijn setup ben ik af gegaan op de BBG 1080 en heb ik me ingelezen op het forum.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 5060 Ti 16GB GDDR7 OC Edition | € 436,99 | € 436,99 |
| 1 | Behuizingen | Chieftec Pro mini AZ-01B-OP | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 34,50 | € 34,50 |
| 3 | Ventilators | Arctic P12 Pro PST, 1-pack, Zwart, 120mm | € 5,94 | € 17,82 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B6000Z30K | € 499,- | € 499,- |
| 1 | Upgradesets | Azerty Combokit Asrock moederbord + AMD Ryzen 5 7500F | € 249,95 | € 249,95 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE GOLD 650 V3 ATX 3.1 Non-Modular | € 68,55 | € 68,55 |
| 1 | Interne SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 1TB | € 98,90 | € 98,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.450,66 | ||
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het m-atx formaat spreek me wel aan maar is geen harde eis. Ook is het fijn als het een beetje stil systeem is.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag meedenken of ik zo de beste keuzes heb gemaakt.
Ik zou graag willen weten of het geheugen niet te hoog is in relatie tot processorkoeler. Het is mij niet gelukt om hier zekerheid over te krijgen.
Verder vraag ik me af of met de huidige monitoren in combinatie met de videokaart een goede combi is. Of toch 1440, de twijfel blijft merk ik
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken en de feedback

/f/image/Yz55dI1tPAWzpjLiOCjJGmyK.png?f=fotoalbum_large)