wie weet waar je de grotere fans kunt krijgen die groter zijn dan 120mm ik wil namelijk een fan die iets kleiner is dan 20cm maar groter als 120mm hebben die voor de pc gemaakt is. welke merken verkopen zulke fans? ik heb al gehoord van 172mm fans dat lijkt me wel wat maar waar te koop? en kan ik ze aansluiten op een 12 volt kabel wat uit de voeding komt?
Nog nooit gezien
, sorry. Volgens mij bestaan die wel maar niet voor de pc. Je zou dan bij een elektro zaak moeten kijken.
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
Verwijderd
ik ben er toevallig vandaag ook naar opzoek geweest en ik vond een paar hele mooie van papst op de papst site. keb ook gelijk ff gekeken wat ze kosten on die site..............dat viel tegen...........300 piek per fan!!!!Op woensdag 19 september 2001 16:14 schreef TWINCAM1600 het volgende:
wie weet waar je de grotere fans kunt krijgen die groter zijn dan 120mm ik wil namelijk een fan die iets kleiner is dan 20cm maar groter als 120mm hebben die voor de pc gemaakt is. welke merken verkopen zulke fans? ik heb al gehoord van 172mm fans dat lijkt me wel wat maar waar te koop? en kan ik ze aansluiten op een 12 volt kabel wat uit de voeding komt?
je moet ze echt van iemand hebben die er toevallig vanaf moet want nieuw zijn die dingen onbetaalbaar.
dus als iemand er van af moet wil ik 'm daar wel mee helpen
ja ik heb al rondgevraagt bij pcboeren maar die verkopen allemaal alleen 120mm fans als de grootste
ja ik heb al van enermax: een 120mm en 2x 92mm en een 80mm en dan nog een titan 60mm en een onbekend merk 80 mm maar ik wil graag een oversized koeler in de kast dat ziet lekker wreed uit zeker als ik me neonlampe aanzet
ja ik heb al van enermax: een 120mm en 2x 92mm en een 80mm en dan nog een titan 60mm en een onbekend merk 80 mm maar ik wil graag een oversized koeler in de kast dat ziet lekker wreed uit zeker als ik me neonlampe aanzet
Als je nou 4 fan's van elk 92x92 mm neemt zit je op 184x184, ook een idee, toch?
nee, dan kan je beter 2x 120mm naast elkaar zetten.Op woensdag 19 september 2001 16:45 schreef Roman het volgende:
Als je nou 4 fan's van elk 92x92 mm neemt zit je op 184x184, ook een idee, toch?
4x92mm maakt een enorm lawaai in vergelijking met 1 172mm fan. en verzet veel minder lucht ook trouwens.
Je kan ook een oude server slopen. Zitten ook vaak wat grotere in. Zo ben ik aan een 120x120 fan gekomen. (gratis
)
Pagina: 1