ik kan geen creative hebben omdat ik dan met me via chipset zit. Maar ik heb nu namelijk wel een 5.1 digital versterker en boxen...dus nu het kaartje nog
tell mee ???
tell mee ???
Doet ie wel.Op woensdag 19 september 2001 16:33 schreef Neo_stg het volgende:
der was toch ook een goed kaatje van Philips ofnie....weet iemand hoe dat ding heet...
kep een terratec dmx 1024 maar die werkt niet mee aan die onzin als 5.1
Beetje jammer
die sixpack kan dat dus wel en bij die review staat ook die phillips (2e link).Op woensdag 19 september 2001 16:33 schreef Neo_stg het volgende:
der was toch ook een goed kaatje van Philips ofnie....weet iemand hoe dat ding heet...
kep een terratec dmx 1024 maar die werkt niet mee aan die onzin als 5.1
Beetje jammer
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
Ik heb EN een VIA chipset (op me MSI K7T266) EN een SB!Live 5.1... geen centje pijn...Op woensdag 19 september 2001 16:13 schreef Neo_stg het volgende:
ik kan geen creative hebben omdat ik dan met me via chipset zit. Maar ik heb nu namelijk wel een 5.1 digital versterker en boxen...dus nu het kaartje nog![]()
tell mee ???
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Verwijderd
Verwijderd
Jah, die GameTheaterXP roeleert zwaar!Op woensdag 19 september 2001 16:48 schreef De_Paashaas het volgende:
http://nl.hercules.com/products_index.php?p=theaxp&s=features
Deze gaat ik in iedergeval halen.
Roeleert volgens mijn wel
Nou op die six pack zit de DD decoder op de kaart zelf.Op woensdag 19 september 2001 16:55 schreef Neo_stg het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Doet ie wel.
moet je alleen een externe decoder hebben.
--------------------------------------------------------------------------------
wat voor decoder moet je dan hebben dan?? en wat kost dat grapje??
Waarom gaat dit niet met een Via Chipset ?Op woensdag 19 september 2001 16:13 schreef Neo_stg het volgende:
ik kan geen creative hebben omdat ik dan met me via chipset zit. Maar ik heb nu namelijk wel een 5.1 digital versterker en boxen...dus nu het kaartje nog![]()
tell mee ???
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Verwijderd
Ik denk dat hij het pci-latency probleem in de viachipset bedoelt. SB-live icm via kan problemen geven, maar d'r is al een patch voor.Op donderdag 20 september 2001 01:11 schreef skeletonman het volgende:
[..]
Waarom gaat dit niet met een Via Chipset ?
Op mijn andere (server) pc (niet deze dus)zit ook een sb-live! 5.1 en een MB met een via chipset en die 2 werken nochthans goed samen .... ?
Of heb ik je vraag verkeerd begrepen ?
Mijn normale GTXP kan ik icm de nieuwe drivers ook als 6.1 gebruiken. Dan gebruik je de hoofdtelefoonuitgang extra aansluiting voor die kanalenOp woensdag 19 september 2001 17:20 schreef DeepFreezer het volgende:
[..]
Jah, die GameTheaterXP roeleert zwaar!Ik wacht zelf ff een maand, dan is de 6.1-versie uit waardoor hopelijk de huidige versie wat goedkoper is
Trouwens, de breakout-box die erbij zit is ook extreem cool. Kan ik makkelijk mn synthesizer, gitaar & koptelefoon inpluggen

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)