Hallo,
Ik heb een Delonghi Magnifica Pronto Cappucino machine.
Het apparaat is in 2020 aangekocht, en is toen 1 maandje gebruikt.
De gebruiker van het apparaat vond de machine toch te veel lawaai maken en heeft hem helemaal schoongemaakt en gereinigd weg gezet.
Voor een half jaar terug heb ik dit apparaat overgenomen, en werkte perfect!
Maar nu vertoont het apparaat het probleem dat hij met regelmaat ineens uitschakelt.
Of je nu aan het voorverwarmen. of koffie aan het zetten bent, hij geeft dan ineens op zijn display "uitschakeling" aan. Zodra het uitzet, moet ik 3 a 4 keer op de aan/uit knop drukken en dan gaat hij weer aan. Met geluk kan ik daarna weer koffie zetten, maar heel vaak moet ik dit hele prinicpe 2 a 3 keer herhalen,
Als hij het eenmaal doet, zet hij gewoon prima koffie.
Het apparaat word eigenlijk elke week gereinigd.
Heeft iemand misschien enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Alvast dank!
Ik heb een Delonghi Magnifica Pronto Cappucino machine.
Het apparaat is in 2020 aangekocht, en is toen 1 maandje gebruikt.
De gebruiker van het apparaat vond de machine toch te veel lawaai maken en heeft hem helemaal schoongemaakt en gereinigd weg gezet.
Voor een half jaar terug heb ik dit apparaat overgenomen, en werkte perfect!
Maar nu vertoont het apparaat het probleem dat hij met regelmaat ineens uitschakelt.
Of je nu aan het voorverwarmen. of koffie aan het zetten bent, hij geeft dan ineens op zijn display "uitschakeling" aan. Zodra het uitzet, moet ik 3 a 4 keer op de aan/uit knop drukken en dan gaat hij weer aan. Met geluk kan ik daarna weer koffie zetten, maar heel vaak moet ik dit hele prinicpe 2 a 3 keer herhalen,
Als hij het eenmaal doet, zet hij gewoon prima koffie.
Het apparaat word eigenlijk elke week gereinigd.
Heeft iemand misschien enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Alvast dank!