CV installatie met vloerverwarming

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Deecee1986
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-12 16:17
Mijn vraag

Voor onze nieuwe huis willen wij een nieuwe CV ketel laten plaatsen, hierbij ook de bestaande 3 radiatoren laten afdoppen in de kruipruimte (flexibele leidingen die vanuit de kruiruimte omhoog komen) en een aanvoer en afvoer laten maken voor de verdeler voor de vloerverwarming.in de gang

We zijn nu verschillende offertes aan het opvragen. Maar ik vroeg me af of iemand een beetje een richtlijn kan geven waarop wij moeten rekenen kwa kosten zodat we dit kunnen vergelijken met de offertes die binnenkomen.

Alvast bedankt

Alle reacties

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dat is precies waar je meerdere offertes voor opvraagt: zodat je een vergelijking kunt maken op basis van je wensen.
Het kan hoog en laag zijn liggend aan wat er geplaatst word, welke werkzaamheden gedaan worden en hoeveel tijd dat kost.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

• Deecee1986
Dank je wel voor je reactie.
Begrijpelijk maar ik dacht misschien is hier iemand die er meer verstand van heeft en er een schatting van kon geven, zodat we een richtlijn hebben

• edsandje
  • Registratie: December 2018
  • Niet online

edsandje

Geen vragen via pm

Ergens tussen de 2 en 5 duizend euro.
Je geeft te weinig info, wat voor ketel cw 4, 5, 6? Welk merk?
Is het in de randstad of 3 hoog achter?
Dus hoe meer info (wat hangt er nu bijvoorbeeld) en fotos geeft meer duidelijkheid en kan er ook een beter inschatting gemaakt worden.

Please state the nature of the technical emergency

• pman63
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:46
Hoe groot is je nieuwe huis want dat maakt zeker uit in wat het gaat kosten. Als het alleen een ketel is dan zit al snel aan de 2000 voor een HR, heb je een groot huis of extra wensen wat warm water betreft dan kan dat best oplopen.

• Deecee1986
Dank je wel voor jullie reacties.

Het is de bedoeling een Remeha Avanta CW5 ketel in een tussenwoning aan de randstad. Er hangt nu al een Remeha Avanta ketel maar deze is 13 jaar oud.

Totale oppervlakte van de woning is 115m2.

Fotos wordt op dit moment lastig aangezien we de sleutel nog niet hebben gehad van de woning.
Pagina: 1