Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn huidige gamecomputer komt niet meer goed genoeg mee en daarom wil ik deze graag upgraden. De computer word gebruikt voor simracing, denk hierbij aan Assetto Corsa, F1 25, Assetto Corsa Evo… Ik heb een 1080P Ultrawide 34’ monitor. De games wil ik graag op hoge settings kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou de computer het liefst voor een paar honderd euro willen upgraden, tot een max van 800€.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Graag jullie beoordeling wat behouden kan worden en wat geupgrade moet worden. Het huidige systeem maakt erg veel lawaai, dit zou ik dus ook graag stiller willen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Genoemde games op hoge settings spelen en het systeem moet stiller worden.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij de juiste onderdelen kunnen aanraden. Alvast bedankt!
Mijn huidige gamecomputer komt niet meer goed genoeg mee en daarom wil ik deze graag upgraden. De computer word gebruikt voor simracing, denk hierbij aan Assetto Corsa, F1 25, Assetto Corsa Evo… Ik heb een 1080P Ultrawide 34’ monitor. De games wil ik graag op hoge settings kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou de computer het liefst voor een paar honderd euro willen upgraden, tot een max van 800€.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Graag jullie beoordeling wat behouden kan worden en wat geupgrade moet worden. Het huidige systeem maakt erg veel lawaai, dit zou ik dus ook graag stiller willen.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 54,99 | € 54,99 |
| 1 | Moederborden | ASRock A520M-HDV | € 52,62 | € 52,62 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 580 GAMING 8GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Aerocool Aero One Mini Eclipse Wit | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | Jonsbo CR-1200 | € 11,08 | € 11,08 |
| 2 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3600C18 | € 119,90 | € 239,80 |
| 1 | Voedingen | Inter-Tech Argus RGB-500W II | € 39,65 | € 39,65 |
| 1 | Interne SSD's | KingSpec NE-512 512GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 398,14 | ||
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Genoemde games op hoge settings spelen en het systeem moet stiller worden.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij de juiste onderdelen kunnen aanraden. Alvast bedankt!