Tiger MP met welke CPU's?

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik ga vandaag een Tyan Tiger MP (S2460) kopen, en ik heb al één Athlon MP 1200 :9~

Nu twee vraagjes daarover:
1) Kan ik met dat bord met 1 CPU ook gewoon werken? (for the time being..)
2) Is het nou wel of niet mogelijk om een T-bird of Duron erbij te plaatsen, ipv alleen Palomino's?

日本!🎌

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:38

Ruudjah

2022

1) Dit is absoluut mogelijk.
2) Dit zou moeten kunnen, er zijn een aantal mensen die een duron samen met een athlon MP aan de praat hebben gekregen. Dit wordt echter niet ondersteunt door Tyan of AMD, en het is erg lastig om het stabiel te krijgen. Het beste werkt gewoon als je 2 Athlon MP's op dezelfde kloksnelheid erin pleurt. Het is ook mogelijk om 2 TB's van dezelfde kloksnelheid erin te pleuren, dit is ook niet gemakkelijk om stabiel te krijgen, wel makkelijker dan 2 CPU's op verschillende snelheid.

TweakBlog

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
ik gebruik 2 reguliere athlons op mijn thunder, en ja, het draait stabiel, maar de search had ook uitkomst geboden, zijn namelijk al meerdere topics langsgekomen over dit onderwerp..

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
ah bedankt

Toch maar es zoeken dan of ik een duren erbij kan prikken, denk niet dat ik geld bij elkaar kan vinden voor *nog* een Athlon MP

日本!🎌

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-08 13:05

Shuriken

Life is all about priorities

De nieuwe Duron 1 Ghz (Morgan Core) werkt ook erg goed.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-08 10:37

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Anders wacht je een paar weken tot de Athlon XP gereleased is. De XP zal minder duur zijn dan de MP.
Pagina: 1