Dankzij de hulp van GoT ben ik al veel verder met het upgraden van mijn ADSL modem. Ik zal even zeggen wat ik tot nu toe al gedaan heb:
De handleiding: http://www.bruring.com/adsl/categories.php?op=newindex&catid=3
De Firmware van versie KHDSAA. 132 naar KHDSAA 3.261 upgegrade. Dan verbinding gemaakt met de modem en het EXPERT pasw gevonden.
Als antwoord op drv_read 2 1 b kreeg ik 8704.
>> drv_write 2 1 b 8706.
De modem herstart.
De IP instelling gezet zoals in de handleiding.
Gesurft met IE6 naar 10.0.0.138.
Dan staat er in de handleiding :
Ga naar het PPTP veld en verwijder alle invoeren. [OK]
Klik op "Apply" en daarna op "Save all". [OK]
Ga nu naar "Phone Book" en verwijder de eerste regel in de tabel.. en hier ging het fout.
De eerst regel was geel en ging als volgt:
Br1 8 35 bridge configured - [Dus geen delete knop]. Ik heb de 2de dan maar verwijderd...
Dan ging het terug een tijdje goed. (ik volgde de handleiding en wat er stond klopte met wat er op het scherm kwam).
Dan bij PPP moest je een nieuwe maken echter die optie was er niet... (Nee er kwam NIET PPP is not available for this product).
Wat is er fout gegaan ? Welke firmware moet ik hebben.
Provider=Skynet, ADSL SPeedtouch Home.
Bij voorbaat dank voor hulp bij dit toch wel pittige probleem.
De handleiding: http://www.bruring.com/adsl/categories.php?op=newindex&catid=3
De Firmware van versie KHDSAA. 132 naar KHDSAA 3.261 upgegrade. Dan verbinding gemaakt met de modem en het EXPERT pasw gevonden.
Als antwoord op drv_read 2 1 b kreeg ik 8704.
>> drv_write 2 1 b 8706.
De modem herstart.
De IP instelling gezet zoals in de handleiding.
Gesurft met IE6 naar 10.0.0.138.
Dan staat er in de handleiding :
Ga naar het PPTP veld en verwijder alle invoeren. [OK]
Klik op "Apply" en daarna op "Save all". [OK]
Ga nu naar "Phone Book" en verwijder de eerste regel in de tabel.. en hier ging het fout.
De eerst regel was geel en ging als volgt:
Br1 8 35 bridge configured - [Dus geen delete knop]. Ik heb de 2de dan maar verwijderd...
Dan ging het terug een tijdje goed. (ik volgde de handleiding en wat er stond klopte met wat er op het scherm kwam).
Dan bij PPP moest je een nieuwe maken echter die optie was er niet... (Nee er kwam NIET PPP is not available for this product).
Wat is er fout gegaan ? Welke firmware moet ik hebben.
Provider=Skynet, ADSL SPeedtouch Home.
Bij voorbaat dank voor hulp bij dit toch wel pittige probleem.