Goedendag,
Vandaag is de Honeywell Home T6 Smart geïnstalleerd. Ik heb drie vragen:
1. Ik probeer de vanuit de fabriek geprogrammeerde temperatuurinstellingen te verwijderen. Dat lukt voor zes dagen en de laatste dag, in dit geval de zondag, blijven twee tijden, instellingen (5 en 6) staan. Er is nu geen prullenbakje om ze te deleten. Is dit niet mogelijk?
2. Als ik geen programma wil, maar de temperatuur handmatig wil regelen, is het dan een kwestie van de "kalenderknop" uit te zetten en de doeltemperatuur handmatig instellen? Bv. op 20 graden en zolang ik niets hier aan veranderen blijft deze de hele week, dag en nacht op 20 staan? Klopt dat?
3. Wat betekent de aangegeven tijd, rechtsboven in het voorbeeld 19.40 uur?
Dank voor het lezen van mijn vragen.
:strip_exif()/f/image/8kV6bJg5jKMf0Au1eBuKNOze.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/F2ZPHul0RiJaKtQgna2kyibx.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag is de Honeywell Home T6 Smart geïnstalleerd. Ik heb drie vragen:
1. Ik probeer de vanuit de fabriek geprogrammeerde temperatuurinstellingen te verwijderen. Dat lukt voor zes dagen en de laatste dag, in dit geval de zondag, blijven twee tijden, instellingen (5 en 6) staan. Er is nu geen prullenbakje om ze te deleten. Is dit niet mogelijk?
2. Als ik geen programma wil, maar de temperatuur handmatig wil regelen, is het dan een kwestie van de "kalenderknop" uit te zetten en de doeltemperatuur handmatig instellen? Bv. op 20 graden en zolang ik niets hier aan veranderen blijft deze de hele week, dag en nacht op 20 staan? Klopt dat?
3. Wat betekent de aangegeven tijd, rechtsboven in het voorbeeld 19.40 uur?
Dank voor het lezen van mijn vragen.
:strip_exif()/f/image/8kV6bJg5jKMf0Au1eBuKNOze.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/F2ZPHul0RiJaKtQgna2kyibx.jpg?f=fotoalbum_large)