Vraag

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:59

eagle00789

Est. November 2005

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb een ring deurbel met bijbehorend zonnepanneel. Als ik gedurende de nacht dat de zon niet schijnt, de live beelden bekijk, dan geeft deze zeer veel horizontale strepen. Zie als voorbeeld onderstaande video.[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nANbPhMTo_0]Dit probleem is begonnen op het moment dat ik het zonnepanneel heb aangesloten.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Video Doorbell 2
Solar Panel for Video Doorbell

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Half internet gelezen zonder ergens te vinden dat iemand het zelfde probleem heeft, deurbel opnieuw opgestart, fabriekreset

Wat ik nog ga proberen
Zonnepanneel loskoppelen om te controleren of het probleem dan wel verholpen is.

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:34
De link naar Video Doorbell 2 doet het niet.

Maar ik denk niet dat je hier veel zelf aan kan doen. Als zonnepaneel loskoppelen ook niks uithaalt, dan zou ik zelf gaan voor garantie claimen, aannemende dat je nog garantie hebt.

The devil is in the details.

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:59

eagle00789

Est. November 2005

Topicstarter
Hahn schreef op woensdag 10 december 2025 @ 14:45:
De link naar Video Doorbell 2 doet het niet.

Maar ik denk niet dat je hier veel zelf aan kan doen. Als zonnepaneel loskoppelen ook niks uithaalt, dan zou ik zelf gaan voor garantie claimen, aannemende dat je nog garantie hebt.
Nu wel :D Thx

Maar mogelijk dat inderdaad het zonnepanneel een beetje borken is als het loskoppelen effect heeft.
Ik hou je op de hoogte (en het loskoppelen van het zonnepanneel kwam pas in mij op tijdens het typen van het topic, vandaar dat ik deze er wel bij heb gezet, maar ik zit nu nog op het werk).