:strip_exif()/f/image/S7CdMSsWPa1SlmAZ5xRM6S9j.png?f=user_large)
Dit op meerdere devices met zowel Edge als Chrome. Browsercache legen helpt niet.
Wat doe ik fout dat dit soort meldingen verschijnen?
Virussen? Scan ze hier!
Windows 11 - Browser Vivaldi
1
| Deprecated: igbinary_unserialize(): Creation of dynamic property Tweakers\Framework\Article\Model\DownloadArticle::$heroImage is deprecated in /mnt/web/tweakers-327.0.4/src/Framework/Database/Engine/Unserialize/IgbinaryUnserializer.php on line 30 |
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Op de frontpage www.tweakers.net
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Een hero image zonder foutmelding.
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Desktop, Edge 143
Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work
Super!koku schreef op woensdag 10 december 2025 @ 14:40:
Dank voor het melden, fix is onderweg!
Als je het niet probeert, kun je het sowieso niet.
Niks, de devvers hebben een foutje gemaakt.wildhagen schreef op woensdag 10 december 2025 @ 14:34:
Als ik de frontpage bezoek zie ik dit:
[Afbeelding]
Dit op meerdere devices met zowel Edge als Chrome. Browsercache legen helpt niet.
Wat doe ik fout dat dit soort meldingen verschijnen?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Waar gehakt wordt vallen spaanders.koku schreef op woensdag 10 december 2025 @ 14:40:
Dank voor het melden, fix is onderweg!
Virussen? Scan ze hier!
Die is nu weg en daar kwam de melding zo te zien vandaan.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Welk blokje bedoel je? Per download-item in de nieuwslijst (stuk of 10), werd er een error regel ge-output)Dirk schreef op woensdag 10 december 2025 @ 15:07:
Nu het Downloads-blokje nog fixen.![]()
Die is nu weg en daar kwam de melding zo te zien vandaan.
[ Voor 15% gewijzigd door koku op 10-12-2025 15:22 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Hebben jullie geen testomgeving?
Hoe wil je code live zetten als je niet aan een live website mag rommelen?Hell-Slave schreef op woensdag 10 december 2025 @ 15:32:
Waarom wordt er aan een live website gerommeld?
Hebben jullie geen testomgeving?
Uiteraard hebben we een testomgeving, pipelines, tests, etc, maar dit was nogal een edge case. Uiteraard nemen we wel stappen om dit in de toekomst te voorkomen.
Live zetten -> getest getest getest en geen major bugs gevonden.koku schreef op woensdag 10 december 2025 @ 15:34:
[...]
Hoe wil je code live zetten als je niet aan een live website mag rommelen?![]()
Uiteraard hebben we een testomgeving, pipelines, tests, etc, maar dit was nogal een edge case. Uiteraard nemen we wel stappen om dit in de toekomst te voorkomen.
Rommelen -> iets veranderen en hopen dat het geen major bugs oplevert.
Maar goed om te horen dat jullie het gaat veranderen.
Dit was ook niet wat je noemt een major bug. Zover mij bekend is niemand een jaar van zijn leven kwijtgeraakt, er is geen downtime geweest, alles werkte verder gewoon goed. Etc.Hell-Slave schreef op woensdag 10 december 2025 @ 15:42:
[...]
Live zetten -> getest getest getest en geen major bugs gevonden.
Er bestaat een oud-Hollands tegeltjes gezegde:
- Mensen die werken maken fouten
- Mensen die weinig werken maken weinig fouten
- Ik ken mensen die helemaal geen fouten maken....
Laten we dit nu ook niet groter maken dan het werkelijk is.
Virussen? Scan ze hier!
Je heb helemaal gelijk, ik heb het verbeterd.wildhagen schreef op woensdag 10 december 2025 @ 15:46:
[...]
Dit was ook niet wat je noemt een major bug. Zover mij bekend is niemand een jaar van zijn leven kwijtgeraakt, er is geen downtime geweest, alles werkte verder gewoon goed. Etc.
Er bestaat een oud-Hollands tegeltjes gezegde:
- Mensen die werken maken fouten
- Mensen die weinig werken maken weinig fouten
- Ik ken mensen die helemaal geen fouten maken....
Laten we dit nu ook niet groter maken dan het werkelijk is.
[ Voor 4% gewijzigd door Hell-Slave op 10-12-2025 16:20 ]
Net keek ik een paar keer en zag ik niets. Mogelijk dat het toevoegen van extra downloads een update heeft geforceerd?
/f/image/AxuuXnlVUIgEBHlROPyC9ao3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/UQNs6abLSzQoZB2DscfgV0ti.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/0csNR1iauDsCj9XjqLwwIpXA.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/HN2gYoj66uduFjbrmVvk6dt5.png?f=fotoalbum_large)