LCD proggie dat ook onder XP werkt

Pagina: 1
Acties:

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45
Ik heb vandaag mijn LCD'tje weer eens onder het stof vandaan getoverd en alles aangesloten. Maar sinds ik XP draai werkt geen prog meer.

Smartie geeft bij mij een error: DLPORTIO.SYS device driver not loaded, Port I/O will not work.
Andere programma's geven gelijksoortige erorrs of negeren het probleem.

Iemand een oplossing?

het zou natuurlijk ook heel goed kunnen zijn dat toen ik in het begin de draadjes verkeerd had aangesloten de chip is doorgebrand, maar uit ervaring weet ik dat er dan allemaal rara tekentjes op het scherm komen te staan

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:39

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Zie sig, en download de DriverLinux Port I/O driver.
Dan werkt LCDInf (de NT versie) als het goed is wel, en Smartie als het goed is ook.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• schizofreen
Op woensdag 19 september 2001 16:05 schreef Creepy het volgende:
Zie sig, en download de DriverLinux Port I/O driver.
Dan werkt LCDInf (de NT versie) als het goed is wel, en Smartie als het goed is ook.
die Port-driver
welke waarden moet ik daar invullen?
XP gaf trouwens na de reboot: new hardware found i/o driver, NOT succesfully installed. Klinkt niet goed :|

• Creepy

Creepy

Welke waarden moet je waaro invullen???? Ding kan je toch gewoon installeren (wel als Administrator doen!). Ik dacht niet dat je wat vage dingen moest invullen.. anders gewoon steeds op volgende blijven klikken.. doet ie het als het goed is wel.

Zou ook kunnen zijn dat ie niet onder XP werkt.. zou wel minder zijn... moet ik toch es gaan uitzoeken hoe ik XP ondersteuning dan voor elkaar ga krijgen....

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Dlportio draait hier zonder gemekker onder XP hoor? smartie en lcdinf doen het ook zonder geneuzel. :?

Verwijderd

draai smartie3 onder final XP(2600) en werkt perfect. Gewoon de I/O drivers voor win2k dl'en en deze één keer opstarten, daarna smartie draaien!!

Werkt bij mij perfect.

• Creepy

Creepy

Kijk .. hoor graag dat het gewoon werkt :)

• schizofreen
Op woensdag 19 september 2001 18:12 schreef Creepy het volgende:
Kijk .. hoor graag dat het gewoon werkt :)
zal ik dat maar meteen ff bevestigen, nu spontaan opeens doet Smartie het bij mij ook, vraag niet hoe maar het doet ut. Foto's volgen....

Pagina: 1