Hoe komt het dat er bij dit product geen prijzen staan?

Pagina: 1
Acties:

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik ben zelf aan het kijken naar een startbooster voor mijn auto en motor.
De Noco Boost GB40 heb ik nu op het oog en deze staat ook in de pricewatch.

uitvoering: NOCO GB 40

Dit lijkt mij wel de verkeerde categorie, het is geen camera accessoire, tenzij je camera een enorme accu heeft.... ;)

Echter, dat is niet mijn grootste issue. Ik vroeg mij af hoe het komt dat er geen prijzen genoemd staan bij het artikel? Deze startbooster is bij heel veel winkels te vinden (amazon, bol, toolstation en nog veel andere webshops) echter er staat geen enkele prijs in de pricewatch. :?
Het EAN nummer lijkt wel te kloppen dus daar ligt het niet aan. Kan iemand mij dat uitleggen? Ik kan volgens mij geen melding hiervan maken bij het tweakers team.

Wellicht leer ik hierdoor weer wat beter hoe de pricewatch werkt. :)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:44

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Wabs Geen idee hoe deze ooit daar terecht is gekomen, maar camera-accessoires is inderdaad verkeerd. Ik heb 'm verplaatst naar Gadgets: uitvoering: NOCO GB 40.

Mbt de prijzen, ik zie inderdaad dat bol, Amazon en Toolstation deze verkopen. In het geval van bol en Amazon geldt dat ze deze niet in de feed hebben staan die wij van hun uitlezen. Waarschijnlijk omdat dit in een automotive categorie staat, waar we doorgaans geen producten van hebben in de Pricewatch. Het is helaas geen kwestie om dan maar wel deze feeds uit te lezen, hun huidige feeds zijn al zo enorm groot, dat we daar niet zomaar iets aan toevoegen, helemaal niet voor in feite maar 1 product.

Toolstation blijkt weer een andere EAN te gebruiken die wij nog niet kennen. Ik heb deze erbij gezet, in de loop van de middag komt hun prijs erbij.

Je hebt het over 'veel andere webshops', kan je voorbeelden geven? Ik had er wel een paar gevonden, maar geen van alle hebben bij ons een betaald abonnement, wat vereist is om prijzen te kunnen tonen in de Pricewatch.

• Wabs
  • Niet online
Glaanie schreef op woensdag 10 december 2025 @ 14:07:
@Wabs Geen idee hoe deze ooit daar terecht is gekomen, maar camera-accessoires is inderdaad verkeerd. Ik heb 'm verplaatst naar Gadgets: uitvoering: NOCO GB 40.

Mbt de prijzen, ik zie inderdaad dat bol, Amazon en Toolstation deze verkopen. In het geval van bol en Amazon geldt dat ze deze niet in de feed hebben staan die wij van hun uitlezen. Waarschijnlijk omdat dit in een automotive categorie staat, waar we doorgaans geen producten van hebben in de Pricewatch. Het is helaas geen kwestie om dan maar wel deze feeds uit te lezen, hun huidige feeds zijn al zo enorm groot, dat we daar niet zomaar iets aan toevoegen, helemaal niet voor in feite maar 1 product.

Toolstation blijkt weer een andere EAN te gebruiken die wij nog niet kennen. Ik heb deze erbij gezet, in de loop van de middag komt hun prijs erbij.

Je hebt het over 'veel andere webshops', kan je voorbeelden geven? Ik had er wel een paar gevonden, maar geen van alle hebben bij ons een betaald abonnement, wat vereist is om prijzen te kunnen tonen in de Pricewatch.
Bedankt voor je reactie en de uitleg. Begrijpelijk, dit is inderdaad meer een tool voor iets met een motor er in (auto, motor, boot, etc). Niet specifiek iets voor tweakers.
Bij gebrek aan een andere pricewatch tool was mijn hoop om de prijs via tweakers in de gaten te houden en deze dan binnenkort te kopen als die weer in de aanbieding is. Via Keepa kon ik bijvoorbeeld terugvinden dat deze in november rond de 90 euro was bij amazon.de. Echter werkt Keepa niet voor Amazon.nl.
Daarnaast heeft Noco een hele reeks aan producten, dit is toevallig de gene die ik zoek. Ze hebben ook druppelladers, compressors, maar ook wireless charging docs voor smartphones of smartwatches.

Andere webshops:
Proshop
Gamma
Acculaders.nl
Bauhaus
XL Moto (motor winkel)
maar ook:
Halfords
Bootman.nl
Druppellader.com
Online-accu.nl
Techprof.nl
Karwei
Lasaulec
etc etc

Zo veel aanbieders dat ik het zo gek vond dat er helemaal geen prijzen te vinden waren in de pricewatch.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:44

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Wabs schreef op woensdag 10 december 2025 @ 14:53:
[...]

Bedankt voor je reactie en de uitleg. Begrijpelijk, dit is inderdaad meer een tool voor iets met een motor er in (auto, motor, boot, etc). Niet specifiek iets voor tweakers.
Bij gebrek aan een andere pricewatch tool was mijn hoop om de prijs via tweakers in de gaten te houden en deze dan binnenkort te kopen als die weer in de aanbieding is. Via Keepa kon ik bijvoorbeeld terugvinden dat deze in november rond de 90 euro was bij amazon.de. Echter werkt Keepa niet voor Amazon.nl.
Daarnaast heeft Noco een hele reeks aan producten, dit is toevallig de gene die ik zoek. Ze hebben ook druppelladers, compressors, maar ook wireless charging docs voor smartphones of smartwatches.

Andere webshops:
Proshop
Gamma
Acculaders.nl
Bauhaus
XL Moto (motor winkel)
maar ook:
Halfords
Bootman.nl
Druppellader.com
Online-accu.nl
Techprof.nl
Karwei
Lasaulec
etc etc

Zo veel aanbieders dat ik het zo gek vond dat er helemaal geen prijzen te vinden waren in de pricewatch.
Van deze aanbieders kennen wij alleen Proshop. Hoewel zij deze wel netjes in de feed hebben staan, staat er weer geen EAN-code bij, alleen een onbruikbare SKU-code. Deze code is te kort, waardoor er te gemakkelijk een koppeling kan worden gemaakt met een ander product met toevallig dezelfde code.

Het is misschien wel een groot en bekend merk, maar in ons hoekje weer net niet :)

• Wabs
  • Niet online
Duidelijk, het is wat het is, no problem!
Ik ga deze de komende weken dan handmatig volgen. Komt goed.