Allereerst wil ik zeggen dat ik niet goed weet waar ik dit topic moet open en dit gaat immers over advies over een aankoop dus heb ik deze plek gekozen als dit verkeerd is wil ik mij daarvoor verontschuldigen.
Ik heb de oplader gekocht op 2 oktober 2025,
Het gaat over een Samsung - Travel Adapter Trio - 65W - Zwart
Ik kreeg op 4 December een bericht van bol.com>
De letterlijke reactie van de verkoper op Bol.com is het volgende >
Maar nu heeft Bol.com het afgesloten omdat ik immers al antwoord heb gehad van de verkoper maar ik wil nu ook van Bol.com horen dat het product gewoon veilig is immers hebben zij het product verdacht gemaakt via de email. is dit onredelijk?
Wat zouden jullie doen?
Ik heb de oplader nu op de kast liggen want ik gebruik hem niet zolang ik geen duidelijkheid heb.
Ik kan zelf niet zien of hij nep is al wijkt het gewicht van de oplader wel af. als ik hem op de keukenweegschaal legt weegt hij 171 gram en volgens de specificaties zou die 155 Gram moeten wegen en 165 gram incl verpakking.
De foto's >
Bedankt in ieder geval voor het meedenken ^^
Ik heb de oplader gekocht op 2 oktober 2025,
Het gaat over een Samsung - Travel Adapter Trio - 65W - Zwart
Ik kreeg op 4 December een bericht van bol.com>
Hierop heb ik direct contact opgenomen met de verkoper. De verkoper adviseerde mij simpelweg om het bericht van Bol.com te negeren. Dit antwoord heeft voor mij weinig waarde immers als een verkoper er al van verdacht wordt moedwillig namaakproducten te verkopen, is de kans groot dat deze persoon ook liegt over de echtheid. Ik kan de verkoper's verzekering dus niet 100% vertrouwen.Graag informeren we je over het volgende.
Je hebt laatst 'Samsung - Travel Adapter Trio - 65W - Zwart' bij ******* gekocht (ik weet niet of ik de naam wel mag noemen word vaak moeilijk overgedaan). Nu blijkt dat dit artikel niet voldoet aan de voorwaarden die gelden voor verkopers op ons platform. Het artikel maakt mogelijk inbreuk op ideeën, creaties of producten van een andere partij..
Hierdoor kun je recht hebben op een oplossing zoals een terugbetaling of een vervangend artikel. Neem voor meer informatie contact op met ********* via onderstaande knop.
De letterlijke reactie van de verkoper op Bol.com is het volgende >
Maar ik vertrouw de verkoper minder dan bol.com (weet niet of dit terecht is) immers bol.com zullen zoon bericht niet zomaar versturen toch? of ben ik nu gewoon lastig. De enige reden waarom ik een officele samsung oplader koop bij bol.com (of een nederlandse webshop) is omdat ik echt een veilige merk lader wil anders kan ik net zo goed een lader kopen van Ali express voor 5 euro als ik iets schimmigs wil) maar ik gebruikte de oplader gewoon zonder problemen voor dat ik het bericht ontving van Bol.com"U kunt het bericht negeren. Het artikel voldoet 100% en kan veilig gebruikt worden. We zijn met Bol.com bezig om het bericht in te trekken."
Maar nu heeft Bol.com het afgesloten omdat ik immers al antwoord heb gehad van de verkoper maar ik wil nu ook van Bol.com horen dat het product gewoon veilig is immers hebben zij het product verdacht gemaakt via de email. is dit onredelijk?
Wat zouden jullie doen?
Ik heb de oplader nu op de kast liggen want ik gebruik hem niet zolang ik geen duidelijkheid heb.
Ik kan zelf niet zien of hij nep is al wijkt het gewicht van de oplader wel af. als ik hem op de keukenweegschaal legt weegt hij 171 gram en volgens de specificaties zou die 155 Gram moeten wegen en 165 gram incl verpakking.
De foto's >
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Vake bei te bange
:strip_exif()/f/image/XVQyQ36TxZhrA1O735dSmeR3.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/YIFlBwgRPEkWH5eAg3SIwD6Y.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/iGs2pBU7roiLubTEsVGvGf29.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/1JR9SR3hSe3uEelNtOLL6y6B.jpg?f=fotoalbum_tile)

:strip_exif()/f/image/bJeBCsPcR4JBvJknlQPLtZDo.jpg?f=fotoalbum_large)