Ik heb voor onze dochter een vtech kiddi dj superstar set gekocht maar ik vind de geluidskwaliteit wel heel erg tegenvallen. Ze "verschuilen" zich achter een wettelijke norm, maar de kwaliteit is echt bagger. Nu kwam in me op misschien kan ik hem openschroeven en iets modificeren zodat het beter wordt.
Er zit een speaker in waarop staat 8ohm, en 1W. Kan ik dit aanpassen naar iets wat iets meer geluid genereert?
Er zit ook een microfoon bij, maar als mijn dochter haar best doet, is dat bijna niet te horen. Nu ben ik niet thuis in microfoons, maar kan hier ook een "betere" kwaliteit microfoon het verschil gaan maken? Of zit je met beperkingen van een ingangsmodule of iets?
Er staat namelijk in de handleiding: Let op: De maximale hoogte van het
volume van dit product staat afgesteld op
het wettelijk toegestane geluidsniveau, ter
bescherming van het gehoor van uw kind.
Dit suggereert voor mij dat er meer potentie in het apparaat zit...
Er zit een schuif op die het volume bepaald, en als ik die van onder bekijk zie ik dat er op 3 vlakken contact wordt gemaakt die dus waarschijnlijk bepalen op welk niveau hij staat. Is zoiets te omzeilen, dat je "max" volume uit de "versterkermodule" krijgt?
Alle hulp is welkom, wellicht helpen de foto's iets...
:strip_exif()/f/image/3TBkBlM3ZLZPC71CdiMFxzQ4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q6Vnpam3r6HnvXsgVfkUTUcj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Y26VgLZfR0iPbnleveF8yjkT.jpg?f=fotoalbum_large)
Er zit een speaker in waarop staat 8ohm, en 1W. Kan ik dit aanpassen naar iets wat iets meer geluid genereert?
Er zit ook een microfoon bij, maar als mijn dochter haar best doet, is dat bijna niet te horen. Nu ben ik niet thuis in microfoons, maar kan hier ook een "betere" kwaliteit microfoon het verschil gaan maken? Of zit je met beperkingen van een ingangsmodule of iets?
Er staat namelijk in de handleiding: Let op: De maximale hoogte van het
volume van dit product staat afgesteld op
het wettelijk toegestane geluidsniveau, ter
bescherming van het gehoor van uw kind.
Dit suggereert voor mij dat er meer potentie in het apparaat zit...
Er zit een schuif op die het volume bepaald, en als ik die van onder bekijk zie ik dat er op 3 vlakken contact wordt gemaakt die dus waarschijnlijk bepalen op welk niveau hij staat. Is zoiets te omzeilen, dat je "max" volume uit de "versterkermodule" krijgt?
Alle hulp is welkom, wellicht helpen de foto's iets...
:strip_exif()/f/image/3TBkBlM3ZLZPC71CdiMFxzQ4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q6Vnpam3r6HnvXsgVfkUTUcj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Y26VgLZfR0iPbnleveF8yjkT.jpg?f=fotoalbum_large)