TipToi magie van het lezen audiobestand

Pagina: 1
Acties:

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:40
Hoi Tweakers,

Ben opzoek naar het originele audio bestand van Magie van het Lezen.

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/speelactief.nl/wp-content/uploads/2019/02/tiptoi-magie-van-het-lezen-ravensburger.jpg?fit=800%2C800&ssl=1

De download manager van nu download het niet compleet. Waardoor het speel gedeelte niet werkt.

( de NL versie die gedownload wordt via de manager is 7mb. De DE versie is 13mb die te downloaden is via de site. )
Heb al contact gezocht via ravensburger, maar daar heb ik nog geen reactie van ontvangen.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

• corporalnl
Voor toekomstige mensen die hier ook mogelijk te maken hebben.

De Stift/Pen heeft een update nodig. ( deze update is beschikbaar sinds september 2025 maar is nog niet beschikbaar via de manager van tiptoi )

De helpdesk van Ravensburger kan je die toesturen ( afhankelijk welke generatie stift/pen het gaat )

• PinguinBabbie
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 17-12-2025
Ik heb toevallig precies dezelfde vraag. Fijn als iemand het bestand kan plaatsen :)

• corporalnl
PinguinBabbie schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 15:53:
Ik heb toevallig precies dezelfde vraag. Fijn als iemand het bestand kan plaatsen :)
Oplossing staat in het 2de bericht :)

• Tmt_no1
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 08-01 19:42
Dit is de link die ik van ravensburger heb ontvangen. Je kan het bestand downloaden en direct (zonder de manager) op de stift zetten. De stift geeft als als goed aan dat er een bestand wordt gedownload. Het spel werkt daarna weer!

https://ravensburger-my.s...er%5Fcom%2FDocuments&ga=1

• kriss
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 11-01 20:05
Is het mogelijk om het bestand te mailen? De link werkt niet.
Groet Kris
Pagina: 1