The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Ja. Standaard niet aanpasbare timer.
Idee. 3 min boven. Dan stoppen.
En opnieuw starten voor de volgende 3 min
Nu mijn 3de oral b op. En ze doen het allemaal
Idee. 3 min boven. Dan stoppen.
En opnieuw starten voor de volgende 3 min
Nu mijn 3de oral b op. En ze doen het allemaal
[ Voor 18% gewijzigd door jack zomer op 09-12-2025 18:42 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
3 minuten per kant lijkt me behoorlijk extreem, ik vraag me zelfs af of je daarmee niet meer kwaad dan goed doet.
Mij is altijd geleerd om 30 seconden per kwart te poetsen, waardoor je in totaal op ongeveer 2 minuten uitkomt. Met een beugel kun je natuurlijk wat extra tijd kwijt zijn, maar 250 tot 300% langer poetsen voelt wel als overkill.
Misschien dat er toevallig een tandarts mee leest op het forum
Mij is altijd geleerd om 30 seconden per kwart te poetsen, waardoor je in totaal op ongeveer 2 minuten uitkomt. Met een beugel kun je natuurlijk wat extra tijd kwijt zijn, maar 250 tot 300% langer poetsen voelt wel als overkill.
Dat dacht ik ook, maar als je even googled, dan kom je er snel achter dat dat normaal is.Junia schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 18:54:
3 minuten per kant lijkt me behoorlijk extreem, ik vraag me zelfs af of je daarmee niet meer kwaad dan goed doet.
Aanbevolen bij vaste beugel: 4-6 minuten. Komt door de rondingen blabla.
Bij een vaste beugel moet je op het voorvlak 3x poetsen: schuin bovenop plaatjes, recht op plaatjes en schuin onder, en dat dan boven en onderkaak 5 seconden per plaatje.
Dat telt op naar meer dan 5 minuten. Nu start ik na 5min gewoon door. De poetstijd reset dan niet.
Dat telt op naar meer dan 5 minuten. Nu start ik na 5min gewoon door. De poetstijd reset dan niet.
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Same here, kom meestal net te kort want gemiddeld zit ik op 5:10 qua poetstijd.
Druk hem gewoon opnieuw aan als ie stopt, was met de vorige tandenborstels ook al zo.
Druk hem gewoon opnieuw aan als ie stopt, was met de vorige tandenborstels ook al zo.
Pagina: 1