Achteruitrij verlichting aanhanger

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• hielk
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 21:08
Goeiedag,

Ik heb 2 werklampen (2x 15watt) gemonteerd op mijn aanhanger, rechtstreeks op het achteruitrijlicht beide kanten 2x 21. watt maar heb de eerste getest en die werkt naar behoren. Toen de 2e getest maar toen begonnen beide te knipperen dus mijn idee dat ze samen teveel stroom vragen. Nu had ik bedacht om de pitjes aan beide kanten eruit te halen dat dus aleen de werklampen branden. Dat werkte een paar seconden nu branden ze heel zwak. Wat kan ik hier aan doen? Gebruik liever geen relais

Alle reacties

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:17

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Aan welke wagen hang je die?

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:05
hielk schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 18:11:
Goeiedag,

Ik heb 2 werklampen (2x 15watt) gemonteerd op mijn aanhanger, rechtstreeks op het achteruitrijlicht beide kanten 2x 21. watt maar heb de eerste getest en die werkt naar behoren. Toen de 2e getest maar toen begonnen beide te knipperen dus mijn idee dat ze samen teveel stroom vragen. Nu had ik bedacht om de pitjes aan beide kanten eruit te halen dat dus aleen de werklampen branden. Dat werkte een paar seconden nu branden ze heel zwak. Wat kan ik hier aan doen? Gebruik liever geen relais
Als het led is en je aanhangermodule in de auto ondersteund dat niet zal het raar gaan doen. normaal zou het gewoon moeten werken als je de 21 watters eruit haalt.

• hielk
Aan een aanhanger achter de auto, een hulco terrax. Zitten aspock multipoint 5 lampen op

• hielk
@Toerq bedankt voor je reactie!

Ja dat idee had ik ook, dan zit je onder de 21 watt, zal er dan een led control box tussen moeten omdat 15watt te weinig is?