Beste 1TB-ssd's

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:15
Artikel: Best Buy Guide: Beste 1TB-ssd's
Auteur: @willemdemoor

Ik zie dat ik niet meer onder de Best Buy Guide voor 1 Tb kan reageren ... Waar kan ik wel suggesties doorgeven voor een toekomstige Best Buy Guide?

Persoonlijk ben ik nml wel benieuwd naar testen van de SSDs van GoodRam (een Europese/Poolse fabrikant van sd kaarten, geheugen en SSDs)

Dit in het kader van meer ondersteuning voor Europese fabrikanten, ook op componenten gebied.

Ik zie bijvoorbeeld deze SSD van hun nu voor 80 euro ik de pricewatch staan:
uitvoering: Goodram PX600 1TB

Alle reacties

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Ja, ik zit al langer met een half oog naar Goodram te kijken, vooral omdat ze 'lokaal' zijn idd. Wat me tot dusver tegen heeft gehouden, is de verkrijgbaarheid: die is niet al te best. Ik zal ze 's vragen wat op te sturen, maar dan inderdaad straight to BBG vermoedelijk...

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:15
Misschien wel een idee voor een toekomstig artikel .. Europese SSDs .. en ook intern geheugen etc ..wie weet is er nog wel een Europese partij te vinden die in Europa zijn artikelen maakt.

En ik denk dat de beschikbaarheid komt door onbekendheid .. dus dat er weinig lokale partners zijn in Nederland. Ik vind de "Where to buy" pagina niet meer .. maar daar stond een tijdje geleden nog MaxICT op die pagina 🤔 ... Dat zal vast ook niet geholpen hebben denk ik.

Ik zal eens wat partijen aanschrijven of ze GoodRam kunnen leveren en zo niet .. waarom niet.