Categorie voor dweilen

Pagina: 1
Acties:

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-12 23:52
Ik ben op zoek naar een (steel)stofzuigers, maar ik zie daar ook een dweil tussen staan:
uitvoering: Philips OneUp 5000 series

Dat komt uiteraard omdat er geen categorie 'Dweilen' is, dus zou deze kunnen worden aangemaakt? Dit is namelijk echt geen Stofzuiger. Misschien zijn er ook nog wel meer dweilen hier aanwezig, het viel me in ieder geval op bij de OneUp.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Pino112 Zo te zien is dat een foute aanname geweest door een collega die inmiddels niet meer bij ons werkt (niet om die reden :p ). Verwijderen vind ik zonde, ik heb ze verplaatst naar categorie: Overige keukenapparatuur en daar een optie gemaakt voor Elektrische dweil. Mocht ik meer tegenkomen, verplaats ik ze daarnaartoe. Mochten we ooit iets met deze producten doen in een nieuwe categorie, hebben we ze in ieder geval op 1 plek staan.

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-12 23:52
Je gebruikt een dweil natuurlijk niet alleen in de keuken, je zou dan bij Huishouden iets van 'Overig' verwachten maar die is er (nog) niet zo te zien.
Het is in ieder geval al wel beter zo, bedankt.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Pino112 Er is inderdaad geen Overige Huishouden oid categorie en om nu een nieuwe categorie te maken voor 3 (misschien wat meer) dingen waar we toch voorlopig niks mee doen, heb ik voor nu even onder Keukenapparatuur geschaard. Met bij deze de toezegging dat je die dweil ook echt wel buiten de keuken mag gebruiken :P