Ik heb een email adres bij Lycos, en als ik thuis mijn mail ophaal dan krijg ik die wel goed binnen zonder errors of wat ook, maar de tekst is helemaal vervormd

Wie heeft dit nog meer? of weet hoe dit wordt veroorzaakt?
Hier een fragment uit een mailtje:
-----------------------------------------------------------------------------------
"Ik =eb volgens mij niets
De virusscanner heeft niets =emeld =n =k heb onlangs ook nog een herstelpunt =3Demaakt van een periode waar de pc ok was
komt het in het scherm of in =et =3Dericht als je het print?
ik heb in ieder geval niets =ntdekt"
-----------------------------------------------------------------------------------
Ik snap er echt geen h*l van. Ik weet zeker dat ik geen virus heb, heb namelijk hetzelfde mailtje naar een ander adres van mezelf gestuurd, en daar komt ie binnen zonder enige vervormingen...
<edit>
Typo's
</edit>
Wie heeft dit nog meer? of weet hoe dit wordt veroorzaakt?
Hier een fragment uit een mailtje:
"Ik =eb volgens mij niets
De virusscanner heeft niets =emeld =n =k heb onlangs ook nog een herstelpunt =3Demaakt van een periode waar de pc ok was
komt het in het scherm of in =et =3Dericht als je het print?
ik heb in ieder geval niets =ntdekt"
Ik snap er echt geen h*l van. Ik weet zeker dat ik geen virus heb, heb namelijk hetzelfde mailtje naar een ander adres van mezelf gestuurd, en daar komt ie binnen zonder enige vervormingen...
<edit>
Typo's
</edit>