Veel 'race' stuurtjes werken prima op de PS4, probleem zijn de specifieke farmsticks (of panel, zoals die Saitek), als ik het zo lees zou dat via een trucje nog prima werken in FS19, maar 22 heeft op de PS4 geen native support voor dat ding en gezien de leeftijd van de game (en console), verwacht ik er ook geen update meer voor dat hij gaat werken.
Maar, die sidepanel zou dus wel werken op de PS4
YouTube: Logitech G29 Wheel and Sidepanel on PS4 ? - Farming Simulator 22
De G29 en de sidepanel duidelijk in beeld en werkend, maar met huidige prijzen zit je denk ik iets buiten het budget. Zover ik zie lijken ze beide los via USB te werken, gezien de saitek set ook gewoon een stuur/pedalen is via USB, zou die wel moeten werken op de PS4, dat valt net binnen je budget. Huidige prijzen voor de G29 en losse sidepanel denk ik iets buiten je budget. Beide gevallen moet je wel rekening houden, ze werken dus niet op PS5 (of FS25), dus voor toekomstige upgrades zou je dan toch PC kant op moeten gaan.
Edit, als tweedehands een optie is, die gaan voor ~150 euro op marktplaats voor de hele set, losse sidepanel onder de 100, hou je evt nog budget over voor een ander stuur.
[
Voor 7% gewijzigd door
SinergyX op 20-12-2025 11:53
]