Vraag

• JitsP87
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 08:49
Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik hier goed zit, zo niet alvast mijn excuses.

Mijn zoon wil voor kerst graag een stuur voor farming simulator. Hij heeft een PS4 en speelt het liefst FS22. Wat zouden jullie aanbevelen? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Jitske

Alle reacties

• JitsP87
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 08:49
Iemand?

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:59
Ik Heb een G29 logitec, dat werkt, maar let wel: je kan NIETS instellen qua stuur instellingen, de knoppen etc. zijn allemaal pre-bind en koppeling werkt bijv. niet met FS22. JE zal altijd de controller ernaast moeten houden.
Een simpeler stuur zonder forcefeedback en koppeling zou ook moeten werken.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Hoi @JitsP87, welkom op Tweakers! Je kan hier terecht met vragen als dit, maar we verwachten hier wel dat je zelf eerst onderzoek doet. Welke sturen heb je zelf al gevonden? Waar twijfel je tussen? Etc. Zou je dit topic aan willen vullen met meer informatie?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:47

BM

Moderator Spielerij
Hoi @JitsP87 Welkom op Tweakers :)

We willen je hier dolgraag helpen, maar we verwachten ook wel een beetje eigen initiatief. Dus als je nog even zou willen toevoegen wat je zelf al gevonden hebt en/of waar je nu tussen twijfelt dan zou dan denk ik enorm helpen, net als een eventueel budget.

Edit: Ik zie dat @Mog net iets eerder was, maar het idee is duidelijk denk ik :)

[ Voor 12% gewijzigd door BM op 10-12-2025 09:18 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three