Is dit een audio in of uit op deze mini pc?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:38
Ik kon er maar niet achter komen waarom de Blackview MP100 Audio connector niet heel duidelijk was of dit een in en/of uitgang was. Nu heb ik in de TS per ongeluk informatie van 2 verschillende mini pc's door elkaar gehaald, deze en de NiPoGi E3B Mini PC ΑΜD Ryzen 5 7430U. Zodoende deze informatie verwijderd om misverstanden te voorkomen.

De specs zijn hier te vinden op Bol.com, deze mini pc staat overigens niet in de Pricewatch. NiPoGi E3B Mini PC ΑΜD Ryzen 5 7430U

[ Voor 201% gewijzigd door Snowwie op 09-12-2025 00:38 ]

Mijn YouTube Channel

Alle reacties

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:12

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wat je zelf ook had kunnen doen is het product zelf opzoeken, want dat geeft de productsite https://www.blackview.hk/products/item/mp100 en hier staat bij de overzichtafbeeldingen al dat het een combo-jack is en door scrollen/klikken naar specs verduidelijkt dat. Sowieso zou het wel vreemd zijn als er geen analoge uitgang zou zijn.

Edit:
Lekker asociaal om je post dan maar leeg te smijten. :|

[ Voor 9% gewijzigd door Hero of Time op 09-12-2025 00:11 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Leve waardeloze vertalingen. Iemand heeft "connector" of "port" als "ingang" vertaald zonder te kijken wat de connector in kwestie exact doet. Om dit soort ongein te vermijden kun je best kijken naar site van de fabrikant, hier: https://www.blackview.hk/products/item/mp100

Daar lees ik:
3.5mm Audio-in/out Jack
(overigens zit die site vol Chinglish, maar dit is tenminste duidelijker)

Oslik blyat! Oslik!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:38
Zoals aangegeven in mijn PM bericht aan dion_b had ik informatie van twee verschillende mini-pc's door elkaar gegooid in de TS. Uiteindelijk kwam ik er wel achter dat de NiPoGi E3B Mini PC wel over een audio uitgang beschikt. Had ik de TS laten staan dan had ik anderen waarschijnlijk verward. Had ik em aangepast dan was het haast vragen naar de bekende weg. En soms kan het gebeuren dat na het posten van een TS de situatie is 'opgelost', maar in dit geval niet door een bepaalde handeling uit te voeren (druk op knop A+B en D om dit zo te doen en draai dat knopje zo voor deze actie). Dat zou een 'oplossing' zijn. In mijn geval was er niet echt een oplossing enkel een statement dan dat de NiPoGi E3B Mini PC 'wel' over een audio output beschikt. Overigens ik vertrouw die Blackview MP100 mini pc's niet helemaal, dat zijn toch Chinese producten en zal ongetwijfeld aanvankelijk wel werken, maar als het om een compleet systeem gaat ben ik niet zo geneigd te gaan naar een volledig Chinees product.

Sorry als het een beetje aso overkwam, was niet de bedoeling, maar de reden is duidelijk.

Mijn YouTube Channel