Kan dit samen, en dan in het bijzonder onder WinXP. Ik hbe een ECS K7S5A gekocht, en daar zit onboard sound op, die wou ik gebruiken om me stereo op aan te sluiten. Ik heb een Hercules Fortissimo 2 voor het gamewerk en het aansluiten van m'n FPS1500. Geeft dat conflicten of kan ie bijv. mp3tjes gewoon op allebei doorgeven?
Moet kunnen, altijd kans op irq conflicten (vooral win2k), maar met trial and error lukt dat wel.
Heb een SB 64 en via onboard op het moment nu..
Heb een SB 64 en via onboard op het moment nu..
ik heb het ook in Win2k
Gewoon allebei installeren en in control panel pref. device aangeven
in winamp kan je dan bij output plugin - configure die andere aangeven voor je mp3-tjes
gl
in winamp kan je dan bij output plugin - configure die andere aangeven voor je mp3-tjes
gl
Ook ALLEBEI voor MP3's??Op woensdag 19 september 2001 15:43 schreef twopack het volgende:
ik heb het ook in Win2k
gl
Dat denk ik niet, maar waarom zou je dat willen.Op woensdag 19 september 2001 15:56 schreef Martijn het volgende:
[..]
Ook ALLEBEI voor MP3's??
Belangrijkste is toch mp3 door je stereo
En de rest door je FPS1500
Is echt relaxed, gamen door je pc speakers, terwijl je mp3 draait door je stereo.
Als je allebei wilt gebruiken voor mp3 moet je denk ik gewoon een splittertje op je soundcard zetten.
Ja, why not? Gewoon een 2e instantie van Winamp openen en de andere soundcard selecteren.
Iedereen zegt nu dus wat andersOp woensdag 19 september 2001 16:01 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ja, why not? Gewoon een 2e instantie van Winamp openen en de andere soundcard selecteren.
Kan het nou WEL of NIET? Ik zie niet in waarom niet, lijkt me toch niet zo moeilijk om het naar twee kaartjes te sturen, wel?
Je kan wel 2 verschillende nummers afspelen maar niet dezelfde.Op woensdag 19 september 2001 16:09 schreef Martijn het volgende:
[..]
Iedereen zegt nu dus wat anders
Kan het nou WEL of NIET? Ik zie niet in waarom niet, lijkt me toch niet zo moeilijk om het naar twee kaartjes te sturen, wel?
Ik denk dat je toch gebruik wilt gaan maken v/d geluidskaart die je erbij in hebt geprikt.
Nou, schakel de opbord dan uit. Dit kun je in de meeste gevallen doen via de bios. Lukt dat niet, dan is er nog de mogelijkheid om het te doen via een jumpersetting op je mobo.
Dit lijkt mij de meest voor de hand liggende oplossing.
/edit/ ow...toch niet helemaal goed gelezen.
ik weet wel dat er problemen kunnen voorkomen met 2 geluidskaarten ivm irq's ed. Maar ik blijf erbij dat ik er 1 zou uitzetten.
Nou, schakel de opbord dan uit. Dit kun je in de meeste gevallen doen via de bios. Lukt dat niet, dan is er nog de mogelijkheid om het te doen via een jumpersetting op je mobo.
Dit lijkt mij de meest voor de hand liggende oplossing.
/edit/ ow...toch niet helemaal goed gelezen.
ik weet wel dat er problemen kunnen voorkomen met 2 geluidskaarten ivm irq's ed. Maar ik blijf erbij dat ik er 1 zou uitzetten.
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
Pagina: 1