• Rickrebr
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:02
Hoi allemaal,

Ik ben aan het uitzoeken of ik op een andere manier mijn airco kan verbinden met de volgende wifi module SLWF-01Pro, deze verbind je met een usb kabel. Echter heeft mijn airco dit niet (Toshiba).
Deze heeft de volgende aansluiting voor de bestaande wifi module van toshiba zelf.

Is er een mogenlijkheid om van usb naar type connector wat daar op zit te gaan? Ik kan hier niet echt iets over vinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8oVSouZyuyr_34GdV-lyZi50Etk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mirgXAgTMqCzlBkNV0MRoWFI.jpg?f=fotoalbum_large

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:06

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Dis is gewoon een soort van universele connector dus als je niet weet wat voor een protocol er over gaat wordt het lastig.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• basjuuhhh
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:26
Welke type Toshiba heb je? Is die usb module wel compatible met het model dat je hebt?

• Rickrebr
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:02
memphis schreef op maandag 8 december 2025 @ 19:06:
Dis is gewoon een soort van universele connector dus als je niet weet wat voor een protocol er over gaat wordt het lastig.
Ah oke.
basjuuhhh schreef op maandag 8 december 2025 @ 19:10:
Welke type Toshiba heb je? Is die usb module wel compatible met het model dat je hebt?
Toshiba Kazumi
Model buitendeel:RAS-22J2AVSG
Model binnendeel:RAS-B22J2KVSG

Toshiba/midea staat er tussen alleen weet ik dus niet of er een connector bestaat of tussenapparaatje voor die connector naar usb

• basjuuhhh
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:26
Ik ben bang dat het hem niet gaat worden. Er zijn zoveel verschillende modellen van Midea/Toshiba...

Als het zou werken moet je weten wat de pin bezetting van die 4 draden is en dan zou je wellicht aan die 4 draden een usb socket kunnen solderen....