ik heb hier 2 koperblokjes liggen van 80x80x20 ik doe hier verders niks mee, dus als iemand interesse heeft, laat het me weten.
ik heb ze gekregen, weet absoluut niet wat die zooi kost, dus wat de gek er voor geeft
gewoon standaard Socket A formaat?
edit: trouwens, blokjes koper of koper blokjes, das nogal een verschil he...
edit: trouwens, blokjes koper of koper blokjes, das nogal een verschil he...
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
ik zit op me werk dus heb hier geen icq, ben vanavond laat thuis of anders morgen
Verwijderd
yep zelfde maat als die grote swiftech aircoolerOp woensdag 19 september 2001 15:41 schreef schizofreen het volgende:
gewoon standaard Socket A formaat?
die is dus echt wel meer dan 20mm hoog heOp woensdag 19 september 2001 15:44 schreef Hawk666 het volgende:
[..]
yep zelfde maat als die grote swiftech aircooler
Verwijderd
hij vraagt of het een standaart socket a formaat is, bij socket a boeit het in princiepe niet zo veel hoe hoog de koeler is maar wel hoe groot in oppervlakte. daarom neem ik ook de swiftech koeler als voorbeeld (ong zelfde opp) ik weet natuurlijk ook wel dat die swiftech dikker is maar dat is niet boeiend voor deze vraagOp woensdag 19 september 2001 15:48 schreef cheshire87 het volgende:
[..]
die is dus echt wel meer dan 20mm hoog he
50 gulden lijkt mij wel een faire prijs, voor 2 blokjes.
ff voor de goede orde , het zijn dus 2 onbewerkte blokken van 8cm x 8cm x 2cm
edit:
en er is al 50,- geboden door resettim
en er is al 50,- geboden door resettim
Verwijderd
uhm... www.ibazar.nl ? =)
lijkt wel een veiling hier =)
Ik heb er overigens geen problemen mee dat je het hier post hoor... is alleen maar makkelijker voor beide partijen...
Suc6 met de verkoop =)
lijkt wel een veiling hier =)
Ik heb er overigens geen problemen mee dat je het hier post hoor... is alleen maar makkelijker voor beide partijen...
Suc6 met de verkoop =)
ik bied wel 55... nah maak er maar 60 van.weet je toevallig wat voor soort koper het is? als het niet puur is moet ik het niet namelijk
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
sorry is geen veiling. ennuh kheb het al afgesproken met hem.Op woensdag 19 september 2001 22:11 schreef P5ycho het volgende:
ik bied wel 55... nah maak er maar 60 van.weet je toevallig wat voor soort koper het is? als het niet puur is moet ik het niet namelijk
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
waarschijnlijk bedoel je 99,9% koper... 100% puur koper is nl. niet te krijgen...Op woensdag 19 september 2001 22:11 schreef P5ycho het volgende:
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
tsjah, alsie er meer voor wil hebben weetie waar ie moet zijn. 75 kan ook nog wel.Op woensdag 19 september 2001 22:19 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
sorry is geen veiling. ennuh kheb het al afgesproken met hem.
het is koper wat ze gebruiken om verbindingen te maken in grote transformatorkasten, dus lijkt me geen troep, want dat koper moet goed geleiden.
ja maar daar geleid het electriciteit, geen warmte. is groot verschil.Op woensdag 19 september 2001 22:36 schreef gh0stw4lk3r het volgende:
het is koper wat ze gebruiken om verbindingen te maken in grote transformatorkasten, dus lijkt me geen troep, want dat koper moet goed geleiden.
heb je nog over?
Pagina: 1