ja maar waar??
het is voor een kleine intranet website in WORD!
dat zuigt. maar dan wil ik ff een TWEAK logotje er op hebben
het is voor een kleine intranet website in WORD!
dat zuigt. maar dan wil ik ff een TWEAK logotje er op hebben
Lees eerst dit eens:[topic=231394/1/25], en kom dan nog maar 'ns terug.Op woensdag 19 september 2001 15:22 schreef HiVToXiC het volgende:
weet iemand waar ik het tweakers logo vandaan kan halen??
met witte achtergrond??
Verwijderd
hallo stop met schreeuwen, pak photoshop en maak het zelf. Dank je en kom dan terug met het resultaat.
IK BEN NIET DOOF HOOR!!Op woensdag 19 september 2001 15:34 schreef HiVToXiC het volgende:
OOK NOG EEN MET ZWARTE ACHTERGROND??
en als je een zwarte achtergrond wil moet je wat dropjes op je scherm plakken offffff.....................je "koopt" fotosoep + een goed boek en komt pas terug als je écht een probleem hebt
Verwijderd
Goed dat je "koopt" zegt i.p.v koopt, want dat vind ik vrij duur voor een klein klusjeOp woensdag 19 september 2001 17:13 schreef nelis het volgende:
je "koopt" fotosoep
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
eeuhh, als hij nou niet liep te schreeuwen, wat minder ongeduldig was, een duidelijke topictitel had verzonnen en de search had gebruikt was hij echt wel geholpen hoorOp woensdag 19 september 2001 22:41 schreef ThaPlague het volgende:
jullie kunnen in plaats van hem af te zeiken 'm ook helpen. wil ook nog wellus werken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()